וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:4 בדרבי את אתלטיקו

הבלאנקוס הלחוצים הגיעו לקלדרון והתפוצצו על היריבה העירונית. רונאלדו הפציץ שלושער ענק והוסיף בישול לקאייחון

המחזור ה-32 בלה ליגה נמשך היום (רביעי) עם ארבעה משחקים ובמוקד, הדרבי הגדול של מדריד בו ריאל פירקה את אתלטיקו בחוץ 1:4, בזכות שלושער מדהים של כריסטיאנו רונאלדו. עוד לפני כן, ולנסיה גברה 1:4 על ראיו וייקאנו, בילבאו סחטה 2:2 בגרנאדה ואילו נועלת הטבלה ספורטינג חיחון ניצחה 2:3 מול לבנטה מהצמרת.

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 4:1

כמה שריאל מדריד הגיע לחוצה למשחק הזה, ובצדק. הפער מברצלונה, שבשלב מסוים, ממש לא מזמן, עמד כבר על 13 נקודות, הלך והצטמק בשבועות האחרונים עד שאמש, לאחר הניצחון של הקטאלנים, הוא כבר ירד לנקודה בלבד, כשהקלאסיקו בשבת הבא מתחיל לרחף ברקע.

למזלה של ריאל, יש לה כוכב על משלה. כריסטיאנו רונאלדו הגיע לויסנטה קלדרון, התעלם מכל הצרות האחרונות והפציץ שלושער ענק (25, 69, 83), כולל שני שערי פאר, בתוספת בישול לקאייחון (87), כדי לסדר לז'וזה מוריניו ניצחון 1:4 חשוב מאין כמוהו, שמחזיר את הפער בצמרת למרחק ביטחון של ארבע נקודות עבור הבלאנקוס.

אתלטיקו האומללה, שוב הפסידה בדרבי, פעם שמינית ברציפות והיא תמשיך להמתין לניצחון ראשון מאז אוקטובר 1999. רדאמל פלקאו עורר תקוות אצל אוהדי הקולצ'ונרוס שגדשו את הויסנטה קלדרון והרעישו עולמות, עם שער שוויון שהתגלה כזמני ביותר.

דקות הגישושים הסתיימו עם פריצה של פלקאו, שמצא את קסיאס מוכן בדקה ה-10. אתלטיקו המשיכה לשלוט, ריאל לא הייתה קיימת במגרש ובדקה ה-23 אדריאן הגיע למצב טוב, אבל הבעיטה שלו נבלמה ברגע האחרון. אלא שבדקה ה-25, כנגד מהלך המשחק, רונאלדו שיחרר את אחת מהבעיטות החופשיות המדהימות שלו ומצא את הפינה כדי לעלות את ריאל ליתרון. בנזמה יכול היה להכפיל את התוצאה בדקה ה-33, אבל הנגיחה שלו מחמישה מטרים חמקה ליד הקורה.

עשר דקות בתוך המחצית השנייה, פלקאו מצא את השוויון המוצדק בנגיחה נהדרת מתוך הרחבה לאחר הגבהה של אדריאן לופס. חלפו חמש דקות וקונטראו הגיע למצב נהדר, אבל מצא רק את הרשת החיצונית. בדקה ה-69 רונאלדו שוב החליט שמספיק. הוא קיבל כדור בקצה הרחבה מאלונסו ושלח עוד כדור מדהים לחיבורים, 1:2 לריאל. בדקה ה-77 פלקאו הגיע לעמדת נגיחה דומה לזו בה כבש את השער, אבל הפעם הכדור חמק מעל למשקוף. שבע דקות לסיום, היגואין זרק את עצמו ברחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ורונאלדו, מי אם לא, השלים שלושער ו-40 שערי ליגה העונה. רונאלדו החליט שהגיע הזמן גם לבשל ובדקה ה-87 השאיר לקאייחון כדור מול השוער וזה כבש את הרביעי. בדקה ה-90 דייגו כמעט צימק, אבל הכדור שלו פגע בקורה.

משחקים נוספים

גרנאדה - בילבאו 2:2
לגראנדה: חיימה רומרו (2), אלכסנדרה גייחו (74). לבילבאו: פרננדו יורנטה (81), מרקל סוסאטה (87)

ספורטינג חיחון - לבאנטה 2:3
לחיחון: אוסקר טרחו (22), אלברטו ראמוס יורה (74), גסטון סנגוי (84). ללבנטה: ואלדו (16), ארונה קונה (64)

ולנסיה - ראיו וייקאנו 1:4
לולנסיה: ג'ונאס (41, 77), ג'ורדי אלבה (70), פבלו הרננדס (88). לראיו: דייגו קוסטה (72)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully