וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "אפשר עוד לעשות משהו טוב העונה"

10.4.2012 / 11:47

קשרה של מ.ס. אשדוד חגג העפלה לחצי גמר גביע המדינה, והוסיף: "אני מקווה שהמשחק הזה ייתן לנו ביטחון להמשך"

ספורט 5

מ.ס.אשדוד ניצחה אתמול (שני) 1:3 את מכבי פתח תקוה והעפילה לחצי גמר גביע המדינה, כשהיא מרוחקת כעת רק שני ניצחונות ממפגש מרגש עם נשיא המדינה ותואר היסטורי למועדון. שחקני הקבוצה חגגו את העפלתם לחצי הגמר במשך דקות ארוכות על כר הדשא יחד עם כמה מאות האוהדים שהגיעו מאשדוד.

למרות תקופה לא טובה שעוברת על הקבוצה בליגה, הצליחו שחקניו של יוסי מזרחי להתעלות במושבה ולנצח בצורה משכנעת את המלאבסים שהיו טרודים במאבקי התחתית בליגה ובדיון המשמעתי שלהם בבית הדין. גם חסרונם של השוער אופיר מרציאנו השוער והבלם יאיא פטי לא הורגש כמעט, למעט טעות קשה שעשה אפה אמברוז במחצית הראשונה שבעקבותיה נכבש שער היתרון של המארחים. מרציאנו ופטי צפויים לשוב להרכב לקראת משחק הליגה נגד מכבי תל אביב בשבת.

באיצטדיון נכח סקאוט של קבוצת גנק הבלגית, שהגיע יחד עם סוכן השחקנים דודו דהאן. הבלגי הגיע אמנם כדי לעקוב אחרי ציון צמח ו-ויקטור מרעי מפתח תקוה, אך התרשם במיוחד מניר ביטון, קשרה הצעיר של אשדוד.

מי שבלט במיוחד במשחק היה הקשר הוותיק דוד רביבו, שבישל את כל שלושת השערים לזכות אשדוד ונראה נפלא על המגרש. "היה לנו חשוב מאוד לנצח אחרי המון משחקים שלא עשינו את זה", אמר הקפטן. "עכשיו נמתין לראות את מי נקבל ורק אחרי זה נחשוב על מפגש עם נשיא המדינה. יש לנו קבוצה טובה, חומר שחקנים מצוין ואם נביא את היכולת כמו במשחק הזה, אולי נעשה משהו טוב השנה. אנחנו יכולים לחזור ליכולת של תחילת השנה. אני מקווה שהמשחק הזה ייתן לנו ביטחון להמשך. חשוב לסיים את העונה בצורה טובה", הוסיף הקשר.

צפו בניצחון של אשדוד ובעלייה לחצי הגמר

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully