וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מאמן? אלון חרזי התבקש לאתר קשר אחורי וחלוץ זרים

10.4.2012 / 9:32

עוד לפני ששחר מינה מאמן, הירוקים החלו בהכנות וצפויים לפנות בקרוב למכבי נתניה לגבי עזרא. שחקן: "אם נגיע לגמר – נזכה"

מכבי חיפה עדיין לא מינתה מאמן לעונה הבאה, אבל במועדון כבר החלו רשמית בהכנות. הסקאוט אלון חרזי התבקש לגבש רשימה של קשרים אחוריים וחלוצים לקראת העונה הבאה, מה שמחזק עוד יותר את ההערכות שהקבוצה תוותר על סיידו יאיא, בנוסף לדניאל צסארץ המאכזב. לגבי בויאן שראנוב, נבחנת האפשרות להתחזק בשוער ישראלי, אבל זה יקרה רק לאחר שהמאמן הבא יתמנה באופן רשמי לתפקיד.

כפי שכבר פורסם, במועדון מתכוונים לפנות לראובן עטר רק לאחר המשחק מול מכבי נתניה. חיפה צפויה לפנות בקרוב למכבי נתניה לגבי חן עזרא, שאמור להגיע ללא קשר לעטר. גם עמרי בן הרוש ופיראס מוגרבי על הכוונת, ובמועדון כבר צפו בשניים מספר פעמים לאחרונה. במועדון כבר החלו בניסיונות למכור את פיטר מסיללה לקבוצה אחרת בספרד, לאחר שראשי חטאפה הבהירו שבשלב הזה אין להם כוונה לרכוש אותו. בחיפה טוענים כי הסיכויים שיסכים לחזור קלושים.

הקבוצה תעמוד הערב (שלישי, 20:45, 5+ לייב) בפני מבחן חשוב מאוד, כשתארח את נצרת עילית למשחק במסגרת רבע גמר הגביע. הקבוצה הפסידה בכל שלוש הפעמים האחרונות בה הגיעה לגמר (מול בית"ר ירושלים, מכבי והפועל תל אביב), אך במועדון בטוחים כי הגעה לגמר העונה תשנה את התמונה, מה גם שהמועדון לא הגיע פעמיים ברציפות לשלב הזה מאז 1963. "אם נגיע לגמר, אין לי ספק נזכה בו. אולי נשבור את הסטטיסטיקה פעמיים במכה", אמר שחקן בקבוצה. דלה ימפולסקי יפתח לצידו של סיידו יאיא בקישור האחורי, ואילו אלון תורג'מן יפתח בחוד ההתקפה לצד ויאם עמאשה. מוחמד גדיר שחזר מפציעה צפוי להשתלב בהמשך.

חיפה פוגשת את נצרת עילית (20:45, 5+ לייב)

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

מכבי חיפה מסוגלת לזכות השנה סוף סוף בגביע?

כן
75%
לא
25%
הסקר הסתיים
478 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully