וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - נצרת עילית: "חשוב שנזכה בגביע אחרי 14 שנה"

9.4.2012 / 17:43

הירוקים לא הגיעו פעמיים ברציפות לגמר הגביע מאז 1963 (ג', 20:45, 5+ לייב). תורג'מן ועמאשה יפתחו, ימפולסקי לצד יאיא

במכבי חיפה חולמים על זכייה בגביע המדינה אחרי 14 שנים, וביום שלישי (20:45, 5+ לייב) הקבוצה תארח בקרית אליעזר את הנציגה מהליגה הלאומית, הפועל נצרת עילית. מאז 1963 חיפה לא הגיעה פעמיים ברציפות לגמר הגביע. בעונה שעברה הפועל תל אביב מנעה ממנה דאבל, ולפי הסטטיסטיקה הזאת יש לה בהחלט ממה לחשוש.

על פי נתוני האתר הרשמי, זו תהיה עבורה ההופעה ה-40 במשחקי רבע הגמר. המאזן בשלב הזה מצביע על 27 ניצחונות לעומת 12 הפסדים. ארבע פעמים מתוך 39 ההופעות הסתיימו בפנדלים. בשלוש פעמים חיפה הפסידה (הכח רמת גן, הפועל יהוד, הפועל תל אביב) ובמפגש אחד היא ניצחה (את מכבי פתח תקוה) בדו קרב הזה. הניצחון הגבוה ביותר בשלב הזה היה על מכבי כפר קנא 0:7 במאי 2003, ההפסד הגבוה ביותר היה לבית"ר ירושלים בקרית אליעזר (5:1).

בצל הנתונים הללו, חיפה ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק החשוב. אלישע לוי לא שינה את ההרכב שתרגל אתמול, וזה אומר שאייל משומר ועלי עוסמאן יפתחו כמגנים, ולצד סיידו יאיא יפתח דלה ימפולסקי, כשיניב קטן, עידן ורד ואלון תורג'מן ישחקו מאחורי ויאם עמאשה. אייל גולסה לא יהיה כשיר למשחק, וטאלב טואטחה שחוזר בהדרגה וייכלל בסגל, צפוי לקבל דקות ראשונות רק במשחק מול מכבי נתניה.

מוחמד גדיר שחזר מפציעה ייכלל בסגל, וצפוי להתחרות על חולצת ההרכב בהמשך. הקשר תמיר כהן, שנפגש אתמול עם הצוות הרפואי והחל בשיקום, מקווה להתחיל באימוני ריצה כבר בסוף השבוע הבא. החלוץ ויאם עמאשה שהחליט לעבור ניתוח בהמשך העונה, יחליט בקרוב מאוד לגבי מועד מדויק של הניתוח. ייתכן שהשחקן ינותח בקרוב, וזאת בהתאם להחלטה שלו. חיפה הוזילה בצורה משמעותית את מחירי הכרטיסים למשחק, מתוך הנחה שיוכלו למלא את רוב האיצטדיון. המחירים: 20 שקל, פרט ליציעים 2 ו-4 (30 שקל).

אלישע לוי שוחח עם השחקנים באימון ואמר להם: "צריך להיזהר מהמשחק הזה, שדומה מאוד למשחק מול כפר סבא. אחרי 14 שנה חשוב שניקח שוב את הגביע, אין מקום לטעויות". עוד לפני האימון הזהיר המאמן את השחקנים ואמר להם: "כדאי לכולכם להיות מוכנים כי גם כשאני הולך לישון בלילה, אני פתאום יכול לשנות את ההרכב ולעשות עוד שינוי או שניים".

ניצחון של חיפה והגרלה שתזמן לה כל קבוצה אחרת מלבד מכבי נתניה בשלב חצי הגמר, תקדים את הפנייה לראובן עטר. ההערכה היא שחיפה תפנה לעטר לא יאוחר מה-2 במאי.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', עלי עוסמאן; סיידו יאיא, דלה ימפולסקי, עידן ורד, יניב קטן, אלון תורג'מן; ויאם עמאשה.

דני גולן: "לא רואה טעם להתעסק במכבי חיפה"

בנצרת עילית שמודרכת על ידי דני גולן חולמים על סנסציה נגד מכבי חיפה בשלב רבע גמר הגביע. גולן לא עמד על הקווים בשמינית הגמר, אבל העביר הוראות למנכ"ל גיל ברעם, וכעת הוא עשוי להוביל את הקבוצה להישג נדיר – חצי גמר גביע המדינה. "אני לא חולם, אני אדם של עבודה. הבדלי הרמות מאוד ברורים, אנחנו צריכים להיות תלויים במיצוי הפוטנציאל של השחקנים שלנו", אמר הבוקר גולן. "בתקופה האחרונה, בשבועיים שבהם אני נמצא בקבוצה, אני לא שבע רצון מהכל אבל בהחלט שיחקנו טוב. אני לא רואה שום טעם להתעסק במכבי חיפה. אם נהיה מרוכזים וטובים אולי נהיה בתוך במשחק".

הקשר הצרפתי סבסטיאן גרגורי פצוע ולא יהיה בסגל, אבל מלבדו יעמוד כל הסגל לרשותו של המאמן. האם העובדה שהקבוצה מתמודדת על הירידה תשפיע על המשך דרכה? גולן ענה: "אני לא מחפש תירוצים, אני עושה הפרדה מוחלטת בין הליגה לגביע. לא יודע מתי נצרת תוכל להגיע לשלב כזה ולכן צריך להתייחס למשחק הזה ברצינות ולעשות בו את המקסימום. אני לא רואה השלכות למשחקים הבאים. אחרי חיפה נמתח קו ונחזור למאבקי הפלייאוף התחתון". יניב דרעי, שכיכב בשמינית הגמר מול נצרת עילית, יפתח בקישור. למאמן ישנה התלבטות בנוגע לעמדה החמישית בקישור, והוא עשוי לפתוח עם חלוץ אחד בלבד.

הרכב משוער, הפועל נצרת עילית: שאול סמדג'ה, טרס שולקובסקי, תאיה באבלולה (מאיר גבאי), יבגני ברקמן, בן תורג'מן, נידאל חוג'יראת, ירדן כהן, יניב דרעי, עמר זידאן (יהודה ז'אנו), אחמד דיאב.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully