וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "נדרש הרבה אופי כדי להתאושש כך"

מאמן אשדוד נהנה מהקאמבק בדרך לחצי הגמר. גורם במכבי פ"ת: "יש לנו את ההגנה החלשה ביותר מבין קבוצות התחתית"

מ.ס. אשדוד הפכה הערב (שני) לקבוצה השנייה שמעפילה לחצי גמר גביע המדינה, לאחר שנניצחה 1:3 במושבה את מכבי פתח תקוה. אשדוד הצטרפה לעירוני רמת השרון ועשתה זאת למרות שפיגרה 1:0 בדקה ה-20 משער של טל בן חיים. פתח תקוה לא מצאה פתרון לקרנות של דוד רביבו, שהוביל את המהפך עם בישולים לאפה אמברוז (25), ניר ביטון (48) וישראל ראש (83). אשדוד בשלב הבא וממשיכה לחלום על כרטיס לאירופה, מכבי פתח תקוה תחזור לצרות התחתית ולדיון המדובר בבית הדין המשמעתי מחר, בעקבות האירועים האלימים במושבה מהמשחק נגד הפועל חיפה.

ביציע נכח סקאוט של גנק שהגיע עם דודו דהאן כדי לעקוב אחר ויקטור מרעי וציון צמח. הבלגי חזה בשני שחקני מכבי פתח תקוה, אך התרשם בעיקר מהקשר האשדודי ניר ביטון, שמבוקש במספר קבוצות באירופה וכבר נבחן במהלך העונה במנצ'סטר סיטי.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. ברני ארדוב
אולי הפעם גם יצליחו להעפיל לגמר הגביע? שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים/ברני ארדוב

"היה צריך הרבה אופי היום כדי להתאושש", סיכם יוסי מזרחי, שחזר עם מ.ס. אשדוד לניסיון רביעי בחצי הגמר. "קיבלנו שער שאסור לקבל בכדורגל, טעות קשה בהגנה, אבל החבר'ה באו היום לעלות שלב. הם נלחמו, הם עבדו, וכשעובדים ונותנים את הכל - גם הגולים באים. בשלושת משחקי הליגה האחרונים טעויות שיפוט קשות לקחו לנו נקודות, והיינו יכולים להיות במקום השני. הכל הלך נגדנו. אני שמח שהיום זה הלך לטובתנו".

מנגד, מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני התייחס בסיום לכך שקבוצתו ספגה את כל שלושת השערים ממצבים נייחים: "מצבים נייחים הם חלק מהמשחק. התכוננו, הסברנו, ידענו את החשיבות שלהם, אבל כנראה שלא מספיק. מה שהיה בשבוע שעבר לא מוסיף, אבל אני לא חושב שזה תירוץ. זה לא יהיה רציני. אני מאמין שאפשר להישאר למרות הבעיות והפציעות, אסור להרים ידיים".

סיני נשאל מה לדעתו צריך להיות העונש של הקבוצה בבית הדין מחר והשיב: "זה לא יהיה נכון ורציני מבחינתי מה צריך להיות העונש. יש אנשים אחרים שצריכים להחליט. אני לא מכיר את התקנון והדיינים".

בסיום המשחק, שחקני מכבי פתח תקוה נותרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה, כשביקורת הופנתה בעיקר על משחק ההגנה. הנשיא עמוס לוזון שוחח דקות ארוכות עם מנהל הקבוצה איציק לוזון. גורם במועדון אמר: "בושה וחרפה איך שההגנה שלנו נראית. ספגנו שני שערים ממצבים נייחים. לא יכול להיות ששחקנים יפקירו את השמירות. כמו שזה נראה עכשיו, יש לנו את ההגנה החלשה ביותר מבין קבוצות התחתית. שחקנים יצטרכו לעשות סוויץ' כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

בתוך כך, מתכוונים קברניטי המועדון להגיע לדיון המשמעתי, ובמהלכו יבקשו מהדיינים ישראל שמעוני וגיורא לנדאו להקל עם הקבוצה בטענה שהפועל חיפה היא זו שהחלה במהומות. ההערכה היא שפתח תקוה תקבל בכל מקרה משחק רדיוס אחד או יותר, אך לא ברור אם יופחתו ממאזנה נקודות. כזכור, גורם בבית הדין אמר היום: "האם ישנה אפשרות שיופחתו נקודות על תנאי? גם זה נלקח בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully