וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סוויסה: "זה השער הכי גדול בקריירה שלי"

9.4.2012 / 19:59

ברמת השרון חגגו את ההעפלה הדרמטית לחצי גמר הגביע. פייגנבוים: "זה יום מרגש ורגע גדול לכולנו. ההרגשה פנטסטית"

שנתיים אחרי שהעפילה לחצי גמר גביע המדינה, עירוני ניר רמת השרון חוזרת לאיצטדיון רמת גן. הקבוצה שקרובה להבטיח בוודאות עונה נוספת בליגת העל התגברה הערב (שני) באיצטדיון גרונדמן ברמת השרון על מכבי הרצליה מהלאומית, ניצחה 0:1 בזכות שער ניצחון דרמטי של תומר סוויסה, והעפילה לשלב ארבע האחרונות במפעל. בשלב הזה, ברמת השרון בהחלט כבר יכולים להתחיל לפנטז.

המאמן המנצח שייע פייגנבוים היה מאוד נרגש מההישג הנאה של קבוצתו, ואמר: "ההרגשה פנטסטית. במשך דקות המשחק יצא לנו המיץ, למכבי הרצליה מגיע כל הקרדיט, היא שיחקה יוצא מהכלל. היה לנו קשה איתם, אבל בסופו של דבר השחקנים שלנו הכריעו את המשחק. זה הרגע הכי מאושר שלנו העונה. זה יום מאוד מרגש, רגע גדול לכולנו. הקרדיט מגיע לכולנו, לא כל יום מגיעים למעמד הזה, ואין לי מילים".

תומר סוויסה, ששלח את קבוצתו לאצטדיון רמת גן אחרי הבישול של אלן מסודי, אמר בסיום: "זה השער הכי גדול בקריירה שלי. אני רוצה להגיד תודה לשחקנים ולצוות. היום במקרה יצא שאני זה שהבקעתי, ואני שמח. מההתחלה אמרתי שמכבי הרצליה קבוצה קשה, ושאם נעבור אותם אני מאמין שנגיע גם לגמר. רמת השרון זו קבוצה אחת, הכל כאן ביחד, אנחנו עובדים טוב, ראש העירייה שלנו תומך, כולם נותנים את הנשמה ואני שמח שזה מתחבר".

מנגד, מאמן מכבי הרצליה עופר טלקר לא הסתיר את אכזבתו מההפסד הדרמטי, שכן הקבוצה מהלאומית הייתה לא פחות טובה למשך מרבית שלבי המשחק: "זה כואב מאוד, זה אכזרי, אבל ככה לצערי בנוי המשחק. לקבל גול בדקה ה-93 זה מאוד כואב, אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה: איזה יופי של קבוצה יש לי, 7-8 שחקני בית שיחקו היום בהרכב ואני יוצא בגאווה גדולה".

עירוני ניר רמת השרון העפילה לחצי גמר הגביע

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully