וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: עירוני רמת השרון עלתה לחצי הגמר

מערכת וואלה! ספורט

9.4.2012 / 19:52

הקבוצה של פייגנבוים המתינה עד הדקה ה-92, כשסוויסה כבש את שער הניצחון שקבע 0:1 מול מכבי הרצליה. צפו בתקציר

כשהיא יודעת שסיפור הליגה מאחוריה, לעירוני ניר רמת השרון נותר על מה לחלום. הקבוצה שנקלעה לפלייאוף התחתון אחרי שפתחה מצוין את העונה, העפילה היום (שני) לחצי גמר גביע המדינה, ובהחלט יכולה לסמן וי משמעותי על המטרות שלה לעונת הבכורה שלה בליגת העל. הקבוצה של שייע פייגנבוים נזקקה לשער בדקה ה-92 של תומר סוויסה מול מכבי הרצליה כדי לנצח 0:1 ולמנוע הארכה. כעת הקבוצה ממורשה יכולה להתחיל לפנטז על פגישה עם נשיא המדינה.

שחקני עירוני רמת השרון חוגגים: ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה. ברני ארדוב
ממשיך להיות האס של שייע. תומר סוויסה חוגג עם ברוך דגו ואלן מסודי/ברני ארדוב

דווקא מכבי הרצליה, שנאבקת עדיין על מקום בליגת העל, הייתה טובה יותר מרמת השרון ברוב שלבי המשחק והגיעה למספר הזדמנויות באיצטדיון גרונדמן, אבל פייגנבוים ידע שהאס האמיתי שלו הוא תומר סוויסה, הכובש המצטיין שהגיע מקרית שמונה. עמוק בתוך תוספת הזמן החלוץ קיבל כדור מצוין מאלן מסודי, אקס מכבי הרצליה, והפציץ מקרוב את המסגרת. בהרצליה, שקיוו לשחזר את ההישג הנפלא מלפני שבע שנים, אז הם הגיעו לגמר ונוצחו מול מכבי תל אביב, יכולים לראות את עצמם מאוכזבים, אבל המטרות בליגה הופכות להיות חשובות יותר עכשיו.

שייע פייגנבוים מאמן עירוני רמת השרון (מימין) עם עופר טלקר מאמן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
מפגש של ג'וקרים. שייע פייגנבוים ועופר טלקר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 4 - כדור קרן הגיע לראש של רגב וולק, שייצר מצב של נגיחה, אבל ברוך דגו הציל מהקו ומנע שער מוקדם מהאורחים.

דקה 13 - עוד הזדמנות מצוינת של הרצליה אחרי מסירה של שימי אלמלם לידין זריס הסתיימה עם בעיטה לשער, אבל גל ניר ירד נהדר ועצר.

דקה 37 - אסף קריספיס ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, גל ניר הדף ולשמחתו הרבה ליפנייה היה שם כדי להרחיק את הכדור לקרן.

דקה 52 - שימי אלמלם הצליח להטעות את ההגנה של רמת השרון ולשחרר כדור רוחב לשי ביטון שנותר פנוי, אבל לא הצליח להסתדר ושיחרר בעיטה רעה החוצה.

דקה 57 - כדור מצוין של גיא ליפקה הוגבה לעבר מרכז הרחבה והגיע לתומר סוויסה, שהשאיר לברוך דגו, אבל הקשר המשיך עם בעיטה שפספסה את המסגרת בכמה סנטימטרים.

דקה 86 - משה אבוטבול הזין את מסודי בכדור נהדר, אבל הבעיטה של הקשר הסתיימה מחוץ למסגרת.

דקה 92 - גול! היה שווה לחכות לשער הזה: ברוך דגו התחיל במהלך כשהעביר כדור רוחב למרכז. תומר סוויסה השאיר את זה למסודי, שמסר לו בחזרה, והחלוץ המצוין בעט מקרוב פנימה. 0:1 לעירוני ניר רמת השרון.

עירוני ניר רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, סביטי ליפנייה, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (משה אבוטבול 59), גל בראל, אוגניין דמיאנוביץ', אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סוויסה (אבי סופר 90).

מכבי הרצליה: אבי אבגי, דניאל רז, רגב וולק, בני חדד, ברק לביא, אבי מלכה, שי ביטון (גילרמה וייסהיימר 68), תום מונד, אסף קריספיס, ידין זריס, שימי אלמלם (עומרי פרל 83).

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully