וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום ודאלאס נפרדים

הפורוורד שהגיע מהלייקרס וחווה את העונה הגרועה בקריירה שלו הוקפא על ידי האלופה וצפוי לעזוב בקיץ: "מצטער שזה לא עבד"

כשלמאר אודום הועבר לדאלאס בקיץ החולף, נדמה היה כאילו האלופה ביצעה צעד משמעותי בדרך לשמור על התואר ההיסטורי שלה. הערב (שני), אחרי העונה הגרועה בקריירה שלו, הסתיים הרומן העגום בין הצדדים כאשר ראשי המאבריקס הודיעו כי הפורוורד הוותיק לא ישוב לשחק עוד העונה. על פי דיווח ברשת ESPN, אודום לא ישוחרר מדאלאס (ובכל מקרה קבוצות הליגה כבר לא יכולות להחתים שחקנים לקראת הפלייאוף), שצפויה לנסות ולהעבירו בטרייד לקראת הדראפט הקרוב.

"אני והמאבריקס החלטנו שההחלטה הנכונה עבור שני הצדדים היא שאעזוב את הקבוצה", אמר אודום, אחד השחקנים הכי מאכזבים העונה, שהעמיד ממוצעים עלובים של 6.6 נקודות (35 אחוז מהשדה, 25 אחוז ל-3) ו-4.1 ריבאונדים ב-20.5 דקות למשחק - כולם שיאי קריירה שליליים. "אני מצטער שדברים לא הסתדרו בצורה טובה יותר, אבל אני מאחל למועדון, לקהל ולחברים שלי לקבוצה הצלחה ומקווה שהם ישמרו על התואר".

כזכור, אודום הגיע לדאלאס בקיץ החולף לאחר שהלייקרס ניסו להעבירו לניו אורלינס תמורת כריס פול, אך כשלו. הפורוורד המגוון נפגע מהמהלך וביקש לעזוב, אלא שכעת עתידו המקצועי נראה מפוקפק למדי. השחקן חתום בדאלאס עד קיץ 2013, ואמור לקבל 8.2 מיליון דולר בעונה הבאה.

נשיא הקבוצה דוני נלסון אמר: "אנחנו נכנסים לפלייאוף וצריכים להיות יכולים להסתכל על הספסל ולראות שם שחקנים יציבים. לצערי, למאר במצבו לא יכול לספק לנו את זה. הוא עובר תקופה מאוד, מאוד קשה מבחינה אישית. אנחנו יכולים להבין את זה. זה מצב מתסכל, ואף פעם לא קל לעשות צעדים כאלה, אבל פשוט היינו צריכים לעבור הלאה".

ג'ייסון טרי הוסיף: "זה מצב קשה, ואני לא יודע למה, אבל למאר פשוט לא הצליח להסתגל. הוא בחור מצוין, לא נדע כמה הוא יהיה חסר לנו עד סוף העונה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully