וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "ייקח זמן עד שקסאנו יחזור להרכב"

חלוץ מילאן לא יפתח מול קייבו (ג', 21:40, ספורט1), המאמן שומר על אופטימיות: "לא מודאג, המירוץ לאליפות לא נגמר"

אם וכאשר עונת 2011/12 תיזכר בדברי הימים כמפח נפש עבור מילאן, ייתכן והשבוע החולף יוזכר כגורם המרכזי לכך. באמצע השבוע שעבר הודחו הרוסונרי מליגת האלופות אחרי ההפסד בברצלונה, ובסיומו הפסידו 2:1 לפיורנטינה ואיבדו לראשונה מזה זמן רב את המקום הראשון בליגה האיטלקית, עליו השתלטה יובנטוס שגברה על פאלרמו 0:2. מחר (שלישי, 21:40, ספורט 1) ינסו שחקניו של מסימיליאנו אלגרי לשוב לפסגה, כשיתארחו אצל קייבו במשחק שיוציא את המחזור ה-32 לדרך.

מאמן האלופה ייאלץ להסתדר גם מחר ללא אלשנדרה פאטו הפצוע, וכן ללא דניאלה בונרה, אלברטו אקווילאני ומאסימו אמברוסיני המושעים. "אנחנו רוצים לזכות באליפות. יש לנו הרבה פציעות והשעיות אבל זה לא תירוץ", אמר אלגרי לקראת המשחק. "אני לא מודאג. המירוץ לתואר עדיין לא נגמר, ויש עדיין זמן רב עד סוף העונה. אם ליובנטוס היה סיכוי לזכות באליפות כשהובלנו עליהם בארבע נקודות, אני לא מבין למה לנו אין סיכוי כשאנחנו בפיגור נקודה".

על אנטוניו קסאנו, ששב למגרשים בשבת אחרי היעדרות בת מספר חודשים בשל ניתוח בליבו, אמר המאמן: "שחקנים הם לא מכונות. אנטוניו היה בחוץ חמישה חודשים, הוא השלים רק שניים וחצי אימונים ושיחק 15 דקות. ייקח זמן עד שהוא יפתח בהרכב".

מנגד, הניצחון 2:3 על קטאניה העלה את קייבו למקום התשיעי בטבלה, מרחק 11 נקודות מהקו האדום, והרגיע את המאמן דומניקו דה קרלו: "נקודה אחת תבטיח לנו את ההישארות, אבל מילאן תבוא מאוד עצבנית אחרי ההפסד לפיורנטינה. נצטרך הצגה בלתי רגילה כדי להשיג תוצאה חיובית מחר".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully