וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה בפתיחת עונת החימר

הישראלית נתנה פייט לצ'טקובסקה (28 בעולם) בסיבוב הראשון בברצלונה, אבל נשברה 8 פעמים ולבסוף נכנעה 6:1, 5:7, 7:5

ההידרדרות של שחר פאר נמשכת גם בפתיחת עונת החימר. הטניסאית הישראלית שלא הצליחה לעבור יותר משלושה שלבים העונה בטורניר אחד סיימה את דרכה בטורניר ברצלונה (פרסים בסך 220 אלף דולר) כבר בסיבוב הראשון עם הפסד כואב לפטרה צ'טקובסקה הצ'כית, שמדורגת 28 בעולם, 6:1, 5:7, 7:5.

פאר דווקא ניצחה פעמיים בעבר את היריבה, אבל הפעם האחרונה הייתה ב-2009 בטורניר אוקלנד. הפעם המציאות הייתה אחרת, אחרי שפאר נשברה במשחקון הרביעי, ובדרך להפסד 6:1 במערכה הראשונה היא נשברה פעם נוספת.

המערכה השנייה הייתה צמודה מאוד, כאשר הפעם פאר היא זו ששברה במשחקון הרביעי. אלא שהצ'כית החזירה בשבירה משלה והשלימה שבירה נוספת במערכה ההפכפכה כדי לטפס ל-4:5. פאר השיגה שבירה שנייה במשחק ובמצב של 5:5 היא השיגה שני משחקונים שסידרו לה מערכה שלישית מכרעת.

גם המערכה השלישית הייתה סוג של מותחן. פאר נשברה במשחקון השלישי ושברה בחזרה ל-2:2. צ'טקובסקה השיגה עוד שבירה, אבל פאר השלימה קאמבק מרשים שבו היא השלימה שבירה שלישית משלה בדרך ל-5:5 דרמטי. דווקא אז, פאר שכבר הובילה במשחקון הבא אותו היא הגישה, נשברה ולא הצליחה כבר לתקן בדרך להפסד 7:5.

פאר מסיימת את הטורניר בספרד עם נקודת דירוג אחת בלבד וסכום של 1,725 דולר. צ'טקובסקה לעומתה תפגוש בסיבוב השני את קרלה סוארס נבארו או יריבה מהמוקדמות.

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully