וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: סלאח חסארמה צפוי להאריך את חוזהו

תהל אלון

9.4.2012 / 13:24

הבלם בן ה-38 ימשיך לעונה נוספת ואחריה יישאר בתפקיד מקצועי. הקבוצה זכתה בבוררות מול סכנין בנוגע לאבו ריא

סלאח חסארמה צפוי להאריך את חוזהו בקרית שמונה בעונה נוספת. בשבוע הבא בשבוע הבא תיערך פגישה בין הבעלים איזי שרצקי לבלם הוותיק על מנת לסגור את תנאיו, וחסארמה אמר בתגובה: "לא צפויות להיות בעיות, נשב ונחתום".

כזכור, בתחילת העונה רן בן שמעון הסביר לחסארמה שהוא לא בתוכניות שלו כיוון שהוא מעדיף לתת קרדיט לשחקנים צעירים יותר, אבל בסופו של דבר הבלם בן ה-38 הוכיח שמקומו בהרכב והיה בורג משמעותי בזכייה ההיסטורית של הקבוצה באליפות. כעת שני הצדדים רוצים לחתום על חוזה לעוד עונה בה חסארמה יהיה שחקן פעיל, כשלאחר פרישתו מתכוון הבעלים להשאיר את חסארמה במועדון בתפקיד מקצועי.

בנושא אחר, קרית שמונה זכתה בתביעת הבוררות בנוגע למהראן אבו ריא, במסגרתה תשלם בני סכנין לקרית שמונה 290,000 שקל. כזכור, בתחילת העונה הועבר אבו ריא לקבוצה של בן שמעון, אך לאור העובדה שהוא הגיע עם פציעה שהשביתה אותו לחצי שנה, בקרית שמונה דרשו לבטל את העסקה ולקבל בחזרה את כספם, בעוד שבסכנין טענו כי לא ידעו על הפציעה.

בבוררות הוחלט שלקרית שמונה נגרמה עוגמת נפש והוחלט לפצותה, ויש לציין כי גם השחקן עצמו תובע את קרית שמונה ובני סכנין בסכום של 900,000 שקל על שנותר ללא קבוצה, אך אצל האלופה בטוחים כי לאחר שזכו בבוררות יוחלט כי גם כאן אין צדק של תשלום פיצויים מצידם לאבו ריא.

לאחר שבוע של חופש מחר תחזור הקבוצה לאימונים ותחל בהכנות לקראת משחקה מול בני סכנין, עוד לפני האימון יצטלמו השחקנים והצוות לתמונת האליפות עם הצלחת.

באלופה הטרייה מבטיחים לא להוריד את הרגל מהגז

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully