וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "לא מתכוונים לוותר על שום משחק"

תהל אלון

8.4.2012 / 18:54

למרות שהאליפות כבר הובטחה, בקבוצה מהצפון רוצים להמשיך לנצח עד סיום העונה: "ווינריות נמדדת אפילו במשחקי אימון"

אחרי שהבטיחו את האליפות הראשונה בתולדותיהם, שחקני עירוני קרית שמונה קיבלו לכבוד החג חופש ארוך מהרגיל מהמאמן רן בן שמעון והם ישובו לאימונים ביום שלישי, אז תפתחנה ההכנות למשחק הליגה נגד בני סכנין ביום שבת.

שחקנים בקרית שמונה אמרו: "אנחנו חיים בחלום. זה החג הכי שמח שהיה לנו מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו. כל פעולה פשוטה ויומיומית הופכת למתוקה יותר עם האהדה והחיבוק החם שאנחנו מקבלים מכולם, אין ספק שהחג קיבל משמעות אחרת".

למרות ההרגשה המיוחדת שממשיכה ללוות אותם, בקרית שמונה הבהירו שהם רוצים לנצח גם את המשחקים שנותרו ולסיים עם טעם מתוק: "אנחנו לא מתכוונים לוותר על שום משחק למרות שהתואר כבר שלנו. ווינריות של שחקנים נמדדת גם במשחקי אימון, לא כל שכן במשחקי ליגה. אנחנו רוצים לזכור את הסיום של העונה הזו עם הצלחה עד לרגע האחרון".

מעבר לכך, כזכור החליטה עיריית קרית שמונה שהחגיגות הרשמיות יהיו ביום ראשון לאחר חגיגות המימונה המסורתיות, מדליות יוענקו לשחקנים ועומר אדם יהיה זה שידאג לשמח את הקהל הרחב באצטדיון העירוני, בעירייה מקווים כי אלפי תושבים מקיית שמונה ומהמושבים והקיבוצים באזור יגיעו בכדי לחתום את התואר ההיסטורי עם הקבוצה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully