וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי לין: "כנראה שלא אחזור לסיבוב הראשון בפלייאוף"

רכז הניקס רוצה להחלים לחלוטין לפני החזרה. סן אנטוניו דורסת כל מה שזז, פארקר: "לא חלמתי לפתוח בחמישייה עם דיאו"

הניקס חגגו הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון חשוב על שיקגו, בזכות הצגה של 43 נקודות וסל ניצחון של כרמלו אנתוני שקבע 99:100 והרס את הקאמבק המיוחל של דרק רוז. "מבחינתנו זה היה משחק פלייאוף", אמר מלו בסיום. "אם נמשיך כך אולי נפגוש את החבר'ה האלה שוב בפלייאוף עצמו, אז זה היה משחק הצהרה גדול".

כשנשאל לגבי השגאה ששחרר אחרי השלשה הגדולה בהארכה ("זה הבית שלי!"), אמר מלו, שכזכור ספג עד לאחרונה שריקות בוז לא מעטות באולמו הביתי: "זה בלי ספק אחד הסלים הגדולים שקלעתי. בהארכה, בחג הפסחא כשכולם צופים, בגארדן המלא, זה אחד הגדולים".

מי שעדיין מעסיק את האוהדים בניו יורק הוא ג'רמי לין, שעבר בשבוע שעבר ניתוח בברכו וייעדר עוד מספר שבועות לפחות. "אלא אם יקרה משהו טוב במיוחד, אני לא חושב שאהיה כשיר לסיבוב הראשון בפלייאוף", אמר לין. "אני רוצה להיות כשיר ב-100 אחוז לפני שאחזור, אבל עד אז לקבוצה תהיה זהות שונה עם כימיה חדשה, וזה יהיה מסובך".

ובינתיים הקבוצה הלוהטת בליגה ששוב לא זוכה למספיק תשומת לב היא סן אנטוניו, שגברה הלילה 104:114 על יוטה והגיעה בפעם השנייה העונה ל-11 ניצחונות רצופים. למרות העובדה שגרג פופוביץ' שוב העניק מנוחה לאחד מכוכביו כשהושיב את דוואן בלייר על הספסל לאורך כל המשחק, הספרס שמרו על המקום הראשון במערב וצברו המון ביטחון.

"פופ מגלה לנו מי יקבל מנוחה ממש לפני הפתיחה", אמר טוני פארקר, שכיכב עם 28 נקודות ושמח במיוחד מהכללתו של חברו הטוב בוריס דיאו לראשונה בחמישייה: "הרגשתי כמו בחלום, כי כשלמדנו ביחד בתיכון חלמנו לשחק ב-NBA, ולעולם לא חשבנו שנפתח יחד בחמישייה של הקבוצה הכי טוב ב-NBA. אני גם שמח מכך שבשבועיים-שלושה שהוא פה לא הפסדנו אף משחק".

עוד הלילה: הת'אנדר התאוששו, ההיט והסלטיקס דרסו

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully