וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירילנקו: "אין מתכון מיוחד לנצח משחקים בפיינל פור"

צסק"א וקירילנקו כבר חושבים על איסטנבול ועל המשחק נגד פנאתינייקוס: "ניצחנו אותם פעמיים, אבל זה לא אומר כלום"

אחרי שתמונת הפיינל פור של היורוליג נסגרה עם העלייה של פנאתינייקוס ביום חמישי שעבר, ארבע המשתתפות כבר מריחות את האירוע הנוצץ באיסטנבול מתקרב. אחת מהן היא צסק"א מוסקבה, שתמשיך להציג לראווה את אנדריי קירלינקו העצום ותפגוש את אותה פנאתינייקוס בחצי הגמר.

"בפיינל פור כל דבר קטן יהפוך לחשוב", אמר הכוכב בן ה-30, "תהיה חשיבות גדולה לצורה בה נפתח את המשחק, לאיך נתמודד עם השחקנים המובילים של היריבות ולצורה בה נגיב לבעיות במשחק שלנו. יש הרבה פקטורים. אין מתכון מיוחד לנצח משחקים מהסוג הזה".

קירילנקו שאתמול קלע 27 נקודות והוריד 11 ריבאונדים בניצחון הליגה 78:88 על ספרטק סנט פטרסבורג ויותם הלפרין, שיחק שלוש שנים בצסק"א מוסקבה לפני שעזב ל-NBA ובעונה האחרונה שלו שם, 2000/1, הגיע עם הקבוצה הרוסית לפיינל פור של הסופרוליג (המפעלים האירופאים פוצלו בעקבות סכסוך). אז זה נגמר במקום רביעי, הפעם הוא רוצה גביע.

"נכון, ניצחנו את פנאתינייקוס פעמיים העונה, אבל זה לא אומר כלום", הוא הוסיף, "ארבע הקבוצות הכי חזקות באירופה נאספו לפיינל פור וכל משחק יהיה פתוח. פנאתינייקוס היא יריבה רצינית שכבר זכתה בתואר. יש להם מאמן טוב ושחקנים מנוסים. יהיה קשה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully