וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס שמרה על המקום הראשון בארגנטינה

לקט אמריקה: האלופה הגדילה את הפער עם 1:2 על ארחנטינוס. בברזיל: מהומה בתום המשחק בין פלמנגו לואסקו דה גמה

ארגנטינה

בוקה ג'וניורס שמרה בסוף השבוע על המקום הראשון בטבלת הקלאוסורה 2012 הארגנטינאית בזכות ניצחון 1:2 על ארחנטינוס ג'וניורס. פאבלו הרננדס העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה הראשונה, אבל שערים של חואן אינסוארלדה (44) ודריו סביטניץ' (65) הפכו את הקערה על פיה. ניקולאס ברארדו מארחנטינוס הורחק בדקה ה-68.

הפער של בוקה בפסגה עומד כבר על שתי נקודות אחריו שניואל'ס אולד בויס לא הצליחה לנצח את גודוי קרוס התנועה ונפרדה ממנה ב-1:1. חואן גארו כבש לגודוי בדקה ה-47, אבל זו נשארה ב-10 שחקנים אחרי שניקולאס אולמדו ראה כרטיס אדום בדקה ה-52. הקבוצה של חרארדו מרטינו הגבירה את הלחץ על שער המארחת במטרה לצאת מהמשחק לפחות עם נקודה ושער של מקסי אורוטי בדקה ה-89 קבע שוויון.

בעקבות התיקו ניואל'ס מדורגת במקום השלישי, כשבינה לבין בוקה הראשונה חוצצת ארסנאל שטיפסה למקום השני עם ניצחון 1:2 על אולימפו. ניקולאס אגירה (39) וחורחה אורטיס (75) כבשו לזכותה, מרטין פרס רק איזן זמנית (70).

אטלנטה, הקבוצה הכי מזוהה עם היהודים בארגנטינה, הדהימה עם ניצחון 0:1 על ריבר פלייט בליגה השנייה. ומי כבש את הגולאסו? עובר האורח פרננדו לורפיסה, אחד משחקני הרכש הפחות מוצלחים שהיו במכבי חיפה בעשור האחרון, בשער ראשון זה שלוש שנים.

צפו בשער של לורפיסה

ברזיל

הדיבורים על כך שרונאלדיניו יעזוב את פלמנגו נמשכים בעיקר לאור העובדה שהקבוצה נמצאת בסכנת הדחה ממשית מגביע הליברטדורס. בשבוע שעבר הקבוצה הפסידה במפתיע 3:2 לאמלק באקוואדור ועכשיו היא חייבת לנצח את לאנוס (שכבר עלתה) השבוע במחזור האחרון של שלב הבתים ולהתפלל לתיקו בין אולימפיה הפרגוואית לאותה אמלק. כל תוצאה אחרת ופלמנגו תודח.

האוהדים של הקבוצה זועמים על היכולת הירודה בגביע היבשתי, אבל אולי בסוף השבוע הם נרגעו טיפה עם ניצחון 1:2 על ואסקו דה גמה בליגת הקריוקה. מי שסיים את המשחק עצבני היו שחקני, אוהדי ואנשי ואסקו, שזעמו על פנדל שפלמנגו קיבלה בדקה האחרונה ושרונאלדיניו תרגם לשער ניצחון. השופט נאלץ לעזוב את המגרש כשטבעת של מאבטחים ושוטרים מגנה עליו מפני שחקני המארחת והנשיא - שחקן העבר הגדול רוברטו דינמיט - אמר: "נשדדנו וזה תמיד קורה נגד פלמנגו".

ארה"ב

החזרה של תיירי הנרי לכמה שבועות בארסנל בחורף האחרון אולי הציתה משהו אצל החלוץ האגדי. הצרפתי כבש צמד, העלה את מאזן השערים שלו לשבעה בחמישה משחקים, וניו יורק רד בולס גברה בסוף השבוע 1:4 על קולומבוס קרו בחוץ, אבל עם כל הכבוד, הנרי הוא לא הסיפור ב-MLS כרגע.

ניצחון 0:1 על האלופה לוס אנג'לס גלאקסי השאיר את ספורטינג קנזס סיטי עם מאזן מושלם: חמישה ניצחונות מחמישה משחקים והיא מוליכה בגאון את הבית המזרחי בליגה האמריקאית. גלאקסי של דייויד בקהאם ורובי קין לעומת זאת, מדורגת במקום האחרון במערב עם ניצחון ושלושה הפסדים.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully