וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "זה לא היה כדורסל הערב"

8.4.2012 / 22:28

מאמן ירושלים מתוסכל אחרי ההפסד למכבי ראשל"צ. שולמן: "מאמינים בעצמנו". הדר: "צריך להתרגל מחדש לניצחונות"

הפועל ירושלים חזרה לאכזב את אוהדיה הערב (ראשון) כשספגה הפסד בית 82:76 למכבי ראשון לציון, שכבר הובילה ה-15. ארבעה שחקנים אמנם סיימו בדאבל פיגרס בקבוצה (די ג'יי סטרוברי, ראמל בראדלי, יובל נעימי ובריאן רנדל), אך עם 19 איבודים קצת קשה לנצח, בטח מול קבוצה מצוינת כמו מכבי ראשון לציון של אפי בירנבוים.

מאמן המפסידה שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "לא הרגשנו את השחקנים היום. לקחנו החלטות לא טובות. המשחק נראה עם המון יכולת אישית בלי הפרמטרים שהביאו אותנו עד לפה, וברגע שזה קורה, אתה משלם במזומן ומיד, ובטח מול קבוצה כמו ראשון. לצערי ההפסד הזה יגרום לשחקנים להבין, למרות שאני חושב שהם מבינים את זה, שרק ביחד עם יוכלו, אי אפשר לגמור משחק עם 19 איבודים. רק כשהרגשנו את החבל על הצוואר התחלנו לשחק".

דרוקר המשיך ואמר: "זה לא היה כדורסל, זה לא היה מספיק, בטח לא ברמות הגבוהות שאנחנו רוצים להיות שם וראשון כבר שייכים לשם ובצדק. הראינו את זה בגליל ונמשיך לשחק ולראות לאן הקבוצה הזאת הולכת ומה טיבה".

פורוורד ירושלים אורי קוקיה: "מגיע לראשון הרבה קרדיט, הם באו מוכנים, שיטת המשחק שלהם מקשה עלינו. שולמן והאחרים חיפו על קרופורד, לא היינו מספיק טובים בהגנה ולא שמרנו מספיק טוב, אנחנו מודעים ליכולות ולמוגבלויות שלנו. ברגע שאנחנו לא באים מפוקסים בהגנה זה מה שקורה. בשבעה-שמונה משחקים האחרונים היינו בתמונה בגלל הגנה, היום לא שמרנו ובגלל זה רדפנו אחריהם כל המשחק.

"העונה לא הסתבכה משמעותית היום, אנחנו מודעים ליכולת שלנו. אנחנו מאוד מתקשים העונה, אנחנו קצת נסחפים כשאנחנו חושבים על הפיינל פור ואנחנו לא מצליחים לעשות רצף ניצחונות. אנחנו מודאגים מול מי שלא נפגוש. אם לא נבוא לשחק כולם יעברו אותנו, ואם נבוא לשחק יש לנו סיכוי. קשה לנו מול ראשון, היא קבוצה מאומנת, אבל נצטרך לבוא ביכולת טובה לסדרה לא משנה מול מי".

מאמן ראשון לציון אפי בירנבוים: "שולמן הוא בן אדם שעשה סוויץ' בראש, והוא הבין שבליגת העל בקבוצה שעובדת כל יום הוא צריך לעבוד והוא כל הזמן חיובי. הוא היה בדאון והוא התהפך ונהיה חיובי מאוד, וזה החזיק אותו מעל המים כל הזמן. אני לא חושב שזו הצגה של שולמן, הוא אמור לקלוע את השלשות האלה. אצל שולמן כשהשלשות לא נכנסות אני מאוכזב.

"זו לא פעם ראשונה שאנחנו משחקים בלי שחקן מוביל, ודובר על זה ואמרנו לשחקנים כל הזמן, והקפטן חנוכי אמר לשחקנים שכל אחד צריך לתת יותר, וכמובן שג'ו קרופורד הוא כלי הנשק שלנו, אבל כל אחד לקח אחריות וכל אחד נתן יותר. אנחנו עושים הרבה דברים ומשנים דברים בין משחקים".

אייל שולמן: "אין לי אוויר אפילו לספר עד כמה נהניתי היום. היה לי כיף כי כל השנה אני קצת פחות בעניינים והיה לי חשוב כשאפי היה צריך אותי להראות שאני שם, ולבוא במקום קרופורד שהוא מוציא לפועל חשוב. הכדורים נכנסים והיה לי חשוב להראות שאני שם.

"הקבוצה מצליחה וזה הכי חשוב, באמת לא הייתי שם כל העונה אבל יש לי קשר מיוחד עם אפי, וכל הדרך הוא האמין בי ונוצרה סיטואציה קצת פחות טובה בשבילי. אני אהיה שם כשיצטרכו אותי לעזור לקבוצה להגיע הכי גבוה.
אני לא חושב שהניצחון שלנו היה בטוח, אבל היה לנו חשוב לשלוט בקצב המשחק ולשלוט בריבאונד. אנחנו קבוצה טובה ומאמינים בעצמנו".

לנדסברג: "הרגשה טובה מאוד"

הסנסציה הגדולה באמת של הערב הייתה הניצחון של מכבי חיפה, 72:75 על ברק נתניה, כשהירוקים רושמים ניצחון ראשון אחרי 16 הפסדי ליגה ברציפות. הקלע המוביל סילבן לנדסברג נשמע מאושר בסיום: "ההרגשה טובה מאוד. ידענו שננצח מתישהו אחרי כמה הפסדים במשחקים צמודים. זה מאוחר, אבל יש לנו עוד כמה משחקים עד תום העונה וננסה להוציא מהם את הטוב ביותר. אני לא חושב על העונה הבאה".

מאמן מכבי חיפה, רמי הדר, היה מרוצה בסיום, אך לא יצא מכליו: "לנצח זה יותר טוב מלהפסיד. צריך להתרגל מחדש לניצחונות, ולתת קרדיט גדול לשחקנים שאחרי תקופה קשה באו לשחק עם תשוקה ורצון. עברנו הפסדים על סף ההתעללות. נתניה קבוצה מסודרת ועשתה ניצחונות יפים. יש בחיפה כישרון, אנחנו קבוצה קצרה וזה משפיע בסיטואציות של הפאולים. קמנו היום ממינוס 9 בחצי והתעלנו, ספגנו 30 נקודות בחצי וזה מה שהביא לנו את הניצחון לדעתי".

בנתניה התקשו להבין כיצד בדיוק הפסידו את המשחק, והמאמן, דני פרנקו אמר בסיום: "צריך לברך את חיפה, יש גבול כמה אתה יכול להפסיד. התחלנו את המשחק יוצא מן הכלל ואגרסיבי, פתחנו פער אבל החזרנו אותם למשחק גם אחר כך. קרו לנו דברים מוזרים אבל אני מרוצה מהלחימה של השחקנים. חיפה קבוצה פיזית וקשוחה מבחינת סגנון. היה לנו קשה להוציא לפועל בהתקפה כמו בדרך כלל". על ההחלטה האומללה של אריק קמפבל בסיום לזרוק שלשה ולא לחפש את הסל הקל אמר המאמן: "אם זה קורה לשחקן כל כך אינטיליגנט עם כל כך רבה ניסיון אז זה סימבולי למשחק שלנו. בכל מקרה, אנחנו עדין תלויים בעצמנו ואם ננצח בבקעה נהיה בין השמינייה הראשונה".

שעשוע: "כל הכבוד לקבוצה"

גם הפועל חולון, עדיין נטולת מורן רוט, הצליחה לחזור לנצח, עם 75:85 מרשים בחוץ על עירוני אשקלון. עודד שעשוע, שקלע שלוש שלשות, אמר: "המטרה שלי לחפות על מורן בזמן שהוא לא נמצא. המשחק היה חשוב לנו וכל הכבוד לקבוצה. זה היופי בקבוצה שלנו. כשאחד פצוע, כולם נותנים יותר. אנחנו משחקים טוב. יש לנו את ירושלים וזה מפגש לוהט. היריבות ידועה ואני מאמין שיהיה כיף. אנחנו מסתכלים משחק משחק".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully