וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי לשחקניו: "אסור לנו להיראות ככה, תתעוררו"

מאמן הפועל ת"א עצר את האימון ונזף בשחקני ההרכב שגילו חולשה. שחקן: "אם לא ננצח בנתניה, אפשר לסגור את העונה"

אחרי יומיים של מנוחה בעקבות החג חזרה הפועל תל אביב להתאמן לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה (שלישי, 19:45, שידור חי בספורט5). האווירה די רדומה במהלך משחקון בין ההרכב הראשון להרכב השני, במצב של 0:2 למחליפים, עצר המאמן ניצן שירזי את האימון ונזף בשחקניו: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. אם ככה תיראו בו, אחרי כמה דקות כבר נתניה יבקיעו כמה שערים. אסור לנו להיראות ככה וכדאי שתתעוררו".

שירזי מקווה כי הדברים שהעביר לשחקניו יחלחלו והם יגיעו מרוכזים ומפוקסים לאימון המסכם מחר לפני המשחק בשלישי. "אם לא ננצח בנתניה, אפשר לסגור את העונה ולרדת לים. זה באמת יהיה כבר סוג של פגרה ובגלל זה אנחנו צריכים להגיע בטירוף למשחק", אמר אחד השחקנים.

הקשר נוסא איגייבור והמגן נעאל חוטבא לא התאמנו, אבל צפויים לשוב בשני לאימונים מלאים ואף לפתוח במשחק. נראה ששירזי לא מתכנן שינויים לעומת ההרכב שפתח ב-0:0 בקרית שמונה במחזור הליגה הקודם. עמרי קנדה סובל מכאבים בשרירי בטנו ויטוס לבלגיה לטיפולים אצל פרופסור מרטנס, כפי שעשה שי אבוטבול בשבוע שעבר. קנדה מקווה כי הטיפולים יחזירו אותו לאימונים כבר בימים הקרובים לאחר שובו ארצה.

החלוץ טוטו תמוז חזר לאימוני ריצה ונראה כי בשבוע הבא הוא ישוב לאימונים מלאים.

אלי טביב ויעקב הלל ייצאו לעקוב אחרי זרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully