וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אלי טביב ייצא עם יעקב הלל לבחון זרים

הבעלים של הפועל תל אביב יצטרף לסקאוט כדי לוודא שיוחתמו זרים צעירים וחופשיים. זאב זלצר עשוי לעזוב את מחלקת הנוער

בצל חוסר הודאות לגבי עתידו של אלי טביב בהפועל תל אביב בעונה הבאה, החליט הבעלים של המועדון לטוס עם יעקב הלל בשבועות הקרובים למזרח אירופה על מנת לעקוב אחרי זרים לקבוצה. כידוע, אם טביב אכן יישאר, תקציב הפועל צפוי לרדת משמעותית בעונה הבאה לסביבות ה-30 מיליון שקל, ובשל כך הפועל מתכוונת להחתים רק שחקנים חופשיים, ולא תסכים לשלם עבור העברת שחקנים, אלא אם המחיר יהיה נמוך מאוד.

בעקבות כך החליט טביב כי בעצמו יטוס למזרח אירופה עם הלל בכדי לבדוק אופציות החתמה במדינות הללו. אחת הסיבות להחלטה זו, וזאת על פי סוכנים שהציעו שחקנים בשבועות האחרונים להפועל, היא שהלל הציע מספר מעומדים יקרים מדי, ולכן הבעלים החליט להצטרף אל מנהל הקבוצה במטרה להחתים שחקנים צעירים וזולים שיניבו רווחים גדולים בעתיד.

עוד בנוגע לעונה הבאה, נראה כי גזרת נוסא איגייבור ומירקו אורמוש מתחממת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, איגייבור יחליט על עתידו לקראת סוף החודש. סוכנו הנורבגי אטה אנק יגיע לארץ ב-21 באפריל בכדי לדון עם הקשר ביחד עם נציגו בארץ, שרון חלבי, והשלושה צפויים לשבת למשא ומתן עם הנהלת הפועל תל אביב. אנק יציג בפני הפועל הצעות מפולין, מאיינדהובן ההולנדית ומבלגיה, ויחד עם איגייבור יחליטו על עתידו. הניגרי לא שולל גם עונה נוספת בהפועל.

אגב, למרות שהוא פצוע ולא צפוי להשתתף באימון היום, איגייבור צפוי לשחק נגד מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה ביום שלישי.

גם בעניין מירקו אורמוש הדברים רחוקים מלהיות סגורים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נשיא היידוק ספליט אמור להגיע לארץ ולהיכנס למשא ומתן עם הפועל לגבי העונה הבאה. הנשיא העביר מסר לסוכניו של הקרואטי בארץ כי הוא מחזיק עבורו הצעה רצינית מפולין, ואם הפועל לא תרצה לשלם עבורו כחצי מיליון יורו, הקרואטים ינסו למכור את הקשר לפולין.

מלבד ההשקעה בקבוצה, במועדון החליטו לעשות מהפך מקיף בנוער. המנכ"ל החדש, עומר עצמוני, מגבש בימים האחרונים תוכנית שיקום למחלקת הנוער, שבשנים האחרונות ממעטת להעלות שחקנים לקבוצה הבוגרת. אחת האופציות שנשקלות ברצינות היא החלפתו של המנהל המקצועי, זאביק זלצר, בעונה הבאה.

מקורבים לקבוצה טוענים בתוקף כי זלצר וטביב לא החליפו מילה מאז שזלצר סירב להחליף את דרור קשטן על הקווים, ולכן עסקתו בעונה הבאה בספק. בימים האחרונים נערכה שיחה בין עצמוני לזלצר, כשהאחרון דרש שיפורים רבים במחלקת הנוער והשקעה כספית גבוהה יותר, והתבקש להמתין. כרגע נראה כי שני הצדדים מעוניינים להיפרד בקיץ, אך כאמור, החלטות בנושא תתקבלנה רק בשבועות הבאים. למרות הדברים, בהפועל מכחישים את הדברים ומתעקשים כי טרם התקבלו החלטות ממשיות ופרסונליות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully