וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר קבוצות צרפתיות מעוניינות בדמארי

פרט לליל, נודע כי הועברו דיסקים עם ביצועי השחקן גם למועדונים אחרים. בקבוצה ביקשו את פרטי המתפרעים בדרבי

עסקת עומר דמארי ומעברו לצרפת צוברת תאוצה. בימים האחרונים נשלחו דיסקים של ביצועי השחקן למספר מועדונים בצרפת, והם הביעו עניין גדול בחלוץ הפועל תל אביב. כזכור, כבר לפני חודשיים פורסם בוואלה! ספורט כי ליל מתעניינת בשחקן ותכנס למשא ומתן עם הפועל בקיץ. נכון להיום, הקבוצה עדיין מאוד מעוניינת בשורותיו של החלוץ, אך עוד קבוצות בכירות הביעו עניין בחלוץ המוכשר ובמשחקים הבאים יגיעו מספר סקואטים מקבוצות שונות לעקוב אחרי דמארי. לפי מקורות בצרפת, מדובר במספר קבוצות בכירות, אך כרגע אותם גורמים לא מעוניינים לחשוף את שמות הקבוצות, על מנת לא לטרפד מעבר אפשרי של דמארי אליהן.

בהפועל בכלל החלו כבר לעבוד לקראת העונה הבאה כשיעקב הלל טס לגרמניה בכדי לבדוק מקום למחנה אימונים. נראה שתקציב הפועל עומד לרדת בצורה משמעותית בעונה הבאה, ולכן כרגע המגמה ברכש היא להביא שחקנים משוחררים ולא לשלם על העברות שחקנים בעלי חוזה. בשל כך, ספק אם הקשר מירקו אורמוש יישאר בעונה הבאה. בשבוע הבא אמור להגיע נשיא היידוק ספליט לארץ בכדי לצפות בשחקן ולהיכנס למשא ומתן עם הפועל. הדרישה של ספליט כרגע היא כחצי מיליון יורו על כרטיסו והיא מעוניינת מאוד למכור את השחקן, אך כרגע מסתמן כי המחיר גבוה עבור הפועל. המאמן ניצן שירזי מרוצה מאוד מהקשר הקרואטי לאור היכולת הטובה שלו בשבועות האחרונים, ולוחץ להחתימו. לכן הצדדים יכנסו למשא ומתן כשאלי טביב יצטרך להכריע האם לשלם עבור הקשר יותר ממיליון שקלים, בהנחה שהצדדים יתגמשו על מחיר כרטיסו.

עוד בהפועל, מחר יחל הליך הבוררות בין שי אבוטבול למועדון. כזכור, אבוטבול תובע מהמועדון לעמוד בהסכם שעליו חתמו בקיץ ומוערך ב-10 מיליון שקלים לפני ניקוי במס. עורכי דינו של הקשר מאמינים כי הפועל לא תוכל להשתחרר מהסיכום בין אבוטבול למועדון בקיץ, אך כרגע הדברים תלויים בבורר חנוך קינן.

בקבוצה ביקשו מהמשטרה את פרטי המתפרעים בדרבי

הפועל תל אביב פנתה היום (רביעי) למשטרת ישראל בבקשה לקבל את שמות ופרטי האוהדים שהתפרעו, נעצרו או עוכבו במהלך משחק הדרבי מול מכבי תל אביב (5/3/12). כמו כן, ביקשו האדומים את שמות ופרטי הצופים שהורחקו מהמגרש ועדכון לגבי כתבי אישום, אם הוגשו נגד המתפרעים.

כזכור, עקב ההתפרעות בתום המשחק הטעון מספר אוהדים נעצרו ונשפטו, כאשר על הפועל תל אביב עצמה נגזר עונש של הפחתת שלוש נקודות וכן עונש של שלושה משחקים ללא קהל.

בין היתר, נכתב במכתב ששלחה הקבוצה דרך עו"ד אפרים גבאי למשטרה: "... בהליכי המשמעת כנגד המועדון, מוסדות השיפוט של ההתאחדות לכדורגל מפנים שוב ושוב שאלות כלפי המועדון בנוגע לשאלה בדבר מה שנעשה עם אותם מתפרעים לאחר המשחק, האם המועדון שקל או שוקל להגיש נגדם תביעות אזרחיות, האם המועדון פנה בעניין למשטרה וכד'. ברור שהמועדון אינו יכול להפעיל או לממש אפשרויות של מיצוי דין ללא סיוע המשטרה... כדי לאפשר למועדון לפעול ולהיפרע מהמתפרעים בגין הנזקים שנגרמו לו, המועדון נדרש לסיוע ולעזרה של המשטרה בזיהוי ואיתור אותם מתפרעים".

מטה המאבק של אוהדי הפועל תל אביב מסר בתגובה למכתב: "עצם העובדה שאוהדים נחקרו בנוגע לאירועי הדרבי לא הופכת אותם לעבריינים ואינה מזכה את טביב באפשרות לתבוע אותם. מטה המאבק קורא לאלי טביב להפסיק להשתמש בספינים תקשורתיים על גבם של אוהדי הקבוצה שמטרתם היא אחת: להסית את הדיון הציבורי והתקשורתי מהעובדה החמורה שכנגד טביב עשוי להיות מוגש כבר בימים הקרובים כתב אישום חסר תקדים, הכולל עבירות חמורות ביותר של תקיפה והשמדת ראיות, כאשר באותו הזמן גוברים הפרוסמים על עסקאות חשודות אותן ביצע אלי טביב בהפועל תל אביב המעלות תהיות רבות בנוגע לשאלה אותה אנו שואלים כבר תקופה ארוכה: לאן נעלם הכסף מקופת המועדון? לא ייתכן שבכל פעם ששמו של טביב ישורבב בנוגע לחשדות חמורים, יעשה טביב שימוש ציני באוהדי הקבוצה כדי להסית את הדיון התקשורתי מהתנהלותו החמורה. אנו נמשיך להאבק בצורה חוקית וצודקת ולא נאפשר לטביב לפגוע באוהדי הקבוצה יותר, מעבר למה שכבר עשה עד כה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully