וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הביסה את האנובר 0:3

פרפאן בישל את כל השערים: שניים לראול הפנטסטי ואחד להונטלאר, והרויאל בלוז בדרכם הבטוחה לליגת האלופות

המחזור ה-29 בבונדסליגה יגיע הערב (ראשון) לסיומו ולמרות שבגרמניה מלקקים אצבעות לקראת משחק העונה ביום רביעי בין דורטמונד לבאיירן מינכן, יש עוד לא מעט עניין גם במקומות אחרים בטבלה. מי שעשתה את העבודה שלה בצורה מרשימה מאוד, וקרובה מאוד להבטיח את המקום השלישי בטבלה היא שאלקה, שהביסה 0:3 את האנובר בקרב המודחות מהליגה האירופית. במשחק שנעל את המחזור נפרדו המבורג ולברקוזן ב-1:1.

שאלקה - האנובר 0:3

שלא ייגמר לעולם. ראול הגדול ניצל היום שני בישולים של ג'פרסון פרפאן כדי לכבוש ולנצח. הספרדי נגח את הראשון בדקה השישית אחרי כדור חופשי של הפרואני והכפיל בדקה ה-57 אחרי כדור עומק ומבצע אישי נפלא מול שוער האנובר רון רוברט צילר. פרפאן בישל גם את השלישי של הרויאל בלוז לקלאס יאן הונטלאר בדקה ה-63. שער ליגה 24 של הצייד ההולנדי.

ראול שיחגוג יום הולדת 35 בקיץ, השלים כיבוש של שישה שערים בשלושת השבועות האחרונים בכל המסגרות והוא בכושר פנטסטי. הקבוצה מגלזנקישרן פתחה פער של חמש נקודות על פני מנשנגלדבאך שבמקום הרביעי והיא בדרך לעלייה אוטומטית לליגת האלופות.

המבורג - לברקוזן 1:1

הקבוצה היחידה שמעולם לא ירדה מהבונדסליגה לא רוצה לעשות את זה גם השנה, אבל הערב לא הצליחה לעשות צעד משמעותי מדי על מנת להבטיח את הישארותה. המבורג שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 ביתי מול לברקוזן, מה שמעלה אותה אמנם למקום ה-14, אך עם שתי נקודות בלבד מעל קלן מהמקום ה-16 המוביל למשחקי מבחן וארבע יותר מהמקום ממנו יורדים ליגה. מנגד, סמי הופיה יכול בסך הכל להיות מעודד מהבכורה בלברקוזן.

בדקה ה-40 עלתה הקבוצה של טורסטן פינק ליתרון לאחר שגונסאלו קסטרו נגע בידו ברחבה. מלאדן פטריץ' בעט את הפנדל מצוין פנימה וקבע 0:1. לברקוזן איזנה בדקה ה-55 כשהגבהה של רנאטו אוגוסטו מצאה את שטפן קיסלינג, שנגח למשקוף, הכדור חזר לאנדרה שרלה, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:1.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully