וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ארצות הברית עלתה לחצי הגמר

איזנר ניצח 3:6, 6:7 (4), 7:5, 3:6 את צונגה, 2:3 לאמריקנים בצרפת. בחצי הגמר מחכה להם ספרד, שגברה על אוסטריה

ארצות הברית רשמה היום (ראשון) הישג נהדר, כשהצליחה להשלים ניצחון 2:3 על צרפת בחימר במונטה קרלו ברבע גמר גביע דייויס. האמריקנים השלימו את הניצחון לאחר שג'ון איזנר (11 בעולם) הצליח לגבור 3:6, 6:7 (4), 7:5, 3:6 במשחק הרביעי בהתמודדות. במשחק לפרוטוקול בלבד, ניצח ז'יל סימון הצרפתי 2:6, 3:6 את ריאן הריסון וצימק את ההתמודדות ל-3:2. בחצי הגמר, תפגוש הנבחרת של ג'ים קורייר (שהצליחה למרות החסרונות של אנדי רודיק ומרדי פיש) משוכה גבוהה לא פחות מהאימפריה הצרפתית, שכזכור נאלצה להגיע למפגש ללא גאל מונפיס.

האמריקנים יתמודדו מול האלופה המכהנת ספרד, שלמרות חסרונו של רפאל נדאל השלימה 1:3 על נבחרת אוסטריה. זאת לאחר שדויד פרר הנהדר (5), אחד משחקני החימר הטובים בעולם, גבר בקלות יחסית 5:7, 3:6, 3:6 על יורגן מלצר (21). הספרדים, שבשנה שעברה גברו על ארצות הברית באוסטין ללא נדאל, יארחו אותם הפעם, כשהנבחרת של ג'ים קורייר תיאלץ שוב לעלות על משטחי החימר הלא חביבים עליה. ספרד ודאי מקווה שנדאל בכל זאת ישחק במפגש הזה, על אף שהצהיר כי לא ישחק בגביע דייויס השנה.

עוד נבחרת שהבטיחה את מקומה בחצי הגמר היא צ'כיה המצוינת. זאת לאחר שתומאס ברדיך (7) הצליח להביא גם את הנקודה השנייה שלו בתום דרמה גדולה וניצחון 6:7 (6), 6:7 (6), 6:7 (7) על ינקו טיפסרביץ' (8) לאחר שלוש שעות ו-45 דקות. בכך השלימה צ'כיה ניצחון 1:3 על סרביה ועכשיו היא תפגוש את ארגנטינה, שגברה 1:3 על קרואטיה. זאת לאחר שחואן מרטין דל פוטרו הביס 1:6, 2:6, 1:6 את מארין צ'יליץ'.

מה היה ביומיים הראשונים של רבע גמר הדייויס?

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully