וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל עליון החתימה את וויליאם האצ'ר

8.4.2012 / 14:49

הרכז האמריקאי (28, 1.86 מ') שמגיע מקראבנוס הקפריסאית יהיה הזר החמישי של ליאור ליובין. ברק פלג: "הוא יוסיף לנו המון"

הפועל גלבוע/גליל עליון הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של וויליאם האצ'ר עד לסיום העונה. הרכז האמריקאי (28, 1.86 מ') שיחק העונה בקרבאנוס הקפריסאית עמה הפסיד בגמר הפלייאוף, והעמיד ממוצע של 14.2 נקודות למשחק.

האצ'ר יהיה הזר החמישי בסגל של ליאור ליובין לצד קורטני פלס, כריס תומאס, רומאו טראוויס וג'וסף ג'ונס, אחרי שהמועדון החליט להתחזק לקראת השלבים המכריעים בליגה והפיינל פור בליגה הבלקנית שייערך בגן נר. "האצ'ר מגיע לחזק אותנו במשימות החשובות שעוד לפנינו", אמר עוזר המאמן ברק פלג. "הוא יכול לשחק בעמדות 1 ו- 2, להאצ'ר ניסיון רב ואין לי ספק שהוא יוסיף לנו המון עד תום העונה".

בעניין אחר, בקבוצה הוציאו הודעה בעניין הדברים שכתב עידו קוז'יקרו אתמול בפייסבוק ("אין כמו להתחיל את החג עם מצות טבולות בדם של ילדים נוצרים ומוסלמים"), בה נכתב: "הנהלת הקבוצה מתנערת מכל אמירה גזענית שפוגעת במרקם החיים המצויין שקיים במועצה אזורית הגלבוע. קבוצת הכדורסל גלבוע גליל מייצגת ותמשיך לייצג נאמנה את תושבי המועצה, ערבים ויהודים כאחד ומגנה כל אמירה גזענית גם אם נכתבה בבדיחות הדעת".

יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל ביקש להבהיר כי הוא מצר על התבטאותו האומללה של השחקן אשר נאמרה ברגע אומלל של בדיחות דעת אך ללא כוונת זדון. "איגוד הכדורסל הוא אחד האיגודים הגדולים אשר בו אנו יכולים למצוא זה לצד זה שחקנים יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים וצ'רקסים המשחקים זה לצד זה באחווה, רעות וחברות מופלאה וכך יהיה גם בעתיד. יותר מ-20 אחוז מהקבוצות המשחקות באיגוד הכדורסל אינן מהמגזר היהודי מה שמלמד על שיתוף הפעולה והשוויון המלא בכל המגזרים באיגוד", פרסם קופל הודעה לתקשורת.

"התבטאויות מעין אלו אין להן מקום בתחום הכדורסל ולא בכל תחום אחר של חיינו ולא ניתן כי שכנותנו הטובה עם אחינו מהעדות השונות תיפגע. יו"ר האיגוד בשמו ובשם האיגוד כולו מתנצל בפני כל מי שמרגיש עצמו כנפגע מהתבטאות אומללה זו. למרות התנצלותו הכנה של השחקן הרי שבתום חג הפסח, אנו נתייעץ עם היועץ המשפטי של האיגוד באם יש צורך בתגובה משפטית של האיגוד כלפי השחקן".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully