וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן נפגש עם הצוות הרפואי, יתחיל שיקום

8.4.2012 / 12:41

הקשר יחזור בהדרגה. אלישע לוי ערך אסיפה: "חשוב שנשפר החלק ההתקפי". שחקן לפני נצרת עילית: "התואר חשוב לו מאוד"

קשר מכבי חיפה, תמיר כהן, שמושבת כבר יותר מחודשיים לאחר שנפצע במשחק אימון מול פרטיזן בלגרד, נפגש הבוקר (ראשון) עם הצוות הרפואי של מכבי חיפה ויחל בהליך הפיזיותרפיה כבר בימים הקרובים. כהן אמור לחזור לאימוני ריצה בלבד בקרוב מאוד. ב-18 לאפריל, בפגישה עם רופא מנתח, יוחלט האם לאשר לו לחזור לאימונים. "אני שמח לדרוך על הרגל אחרי תקופה ארוכה, שמונה שבועות לא יכולתי ללכת", אמר כהן לשחקנים לפני האימון.

חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול נצרת עילית ביום שלישי (20:45, קריית אליעזר). המאמן אלישע לוי אמר היום לשחקנים: "זה משחק דומה למשחק מול כפר סבא, אני רוצה שיהיה אותו משחק הגנה, אבל שנשפר את החלק ההתקפי". "התואר חשוב לו מאוד. אם הוא יעזוב בתום העונה, זה ישאיר טעם טוב, עונה כזאת לא קל לסיים עם תואר", סיכם זאת שחקן בקבוצה.

על פי האימון אתמול, לוי התלבט בנוגע לעמדות המגנים ולשחקן הכנף שישחק מתחת לויאם עמאשה. אייל משומר תורגל כמגן שמאלי ועלי עוסמאן בצד ימין, ואילו אלון תורג'מן ומוחמד גדיר תורגלו לסירוגין בהתקפה. היום תרגל המאמן את משומר כמגן ימני ואת עוסמאן בצד שמאל, כשתורג'מן תורגל בהתקפה ולכן נראה כי השניים יפתחו בהרכב. החל מהבוקר החלה חיפה למכור את הכרטיסים לכלל ציבור האוהדים, ולא רק למנויים. המחירים: 30 שקל ליציעים 2-4 ו-20 שקל בלבד לשאר היציעים.

המועדון צפוי לפנות לראובן עטר בקרוב, לאחר המשחק מול מכבי נתניה. כפי שכבר פורסם, מסתמן כי שחר יפנה למאמן לאחר המשחק שיתקיים בין הקבוצות ב-14 באפריל, בעוד קצת יותר משבועיים, או בשלב מאוחר יותר אם הקבוצות יפגשו בחצי גמר גביע המדינה. אם הקבוצות יפגשו בחצי הגמר, חיפה תפנה למאמן לאחר ה-1 במאי. לאחרונה עלתה אפשרות שגם אם ריימונדס ז'אוטאוטאס לא יגיע לכרמל, הוא יגיע למועדון בתפקיד אחר.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully