וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוני איקנדה צפוי לתבוע את בית"ר ירושלים

8.4.2012 / 11:35

במידה והשחקן לא יוחזר לאימונים עד יום שלישי, צפויים נציגיו לפנות למוסד לבוררות בכדי שיוכל להתאמן בקבוצה אחרת

הבעיות של בית"ר ירושלים עם הרמוני איקנדה ולאונרדו פאסוס עדיין לא הסתיימו. לאחר שהשניים עמדו לוועדת משמעת פנימית של המועדון ביום חמישי, הם עדיין מושעים מכל פעילות בקבוצה, אך נציגיו של איקנדה העבירו לבית"ר מסר ברור לפיו אם הניגרי לא יוחזר לאימונים עד יום שלשי הקרוב הם יפנו למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל על מנת לאפשר לו להתאמן בקבוצה אחרת ולקבל את מלוא שכרו מבית"ר.

איקנדה מחזיק בחוזה עד ה-15 במאי ובסך הכל בית"ר תצטרף לשלם לו עד תום העונה כ-30 אלף דולר. יחד עם זאת, נראה כי במידה ואיציק קורנפיין יציע לנציגי השחקן הצעת פשרה עבור חלק מהסכום יוכלו הצדדים להיפרד ברוח טובה, היות ואיקנדה כבר מזמן לא בתכניות של אלי כהן ואינו מעוניין להמשיך ולהתאמן עם קבוצת המילואים של המועדון.

בנוגע לפאסוס, בבית"ר יקבלו בימים הקרובים החלטה לגביו. במועדון ישנו רצון להעניש את פאסוס בחומרה אך עדיין להשאירו במערכת לשנים הבאות . אך מי שצפוי להכריע בנושא הוא הבעלים ארקדי גאידמק שעודכן בנושא. בכל מקרה, עד שתתקבל החלטה פאסוס ימשיך להיות מושעה מכל פעילות במועדון.

במקביל בבית"ר מתכוננים למפגש הקרוב מול הפועל עכו ביום ראשון בטדי כאשר במועדון יודעים כי ניצחון יבטיח לקבוצה עונה נוספת בליגת העל. בבית"ר מדברים כבר על האפשרות לניצחון שישי ברציפות, דבר שרק הפועל קרית שמונה עשתה השנה שהגיע לשבעה ניצחונות רצופים: "אם ננצח את עכו אולי נחשוב על השביעי של קרית שמונה אבל כרגע צריך להתרכז רק בעכו ולא להרים את האף ולשכוח איפה היינו לפני חודש".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully