וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פאסוס ואיקנדה לוועדת משמעת בחמישי

3.4.2012 / 20:40

שני השחקנים שהושעו על ידי המועדון עשויים לסיים את דרכם לאחר ועדת המשמעת. סטיבן כהן יצא לחופשה של מספר ימים

בית"ר ירושלים אמנם השיגה חמישה ניצחונות רצופים והגיעה לסוג של חוף מבטחים מהקו האדום, אך בקבוצה אף פעם אין שקט. לאחר שהושעו על ידי המועדון מכל פעילות, יעמדו ביום חמישי הקרוב ליאונרדו פאסוס והרמוני איקנדה לוועדת משמעת פנימית בשל התנהגות בלתי הולמת, כאשר השניים עשויים לסיים את דרכם במועדון לאחר מכן.

פאסוס הגיע לבית"ר ירושלים בתחילת העונה, אך בשל מצבה הכלכלי הוא לא יכול היה להירשם במועדון והוא צורף רשמית רק בחודש ינואר. הוא כבש שלושה שערים מאוד משמעותיים עבור הקבוצה במאבקי ההישרדות שלה. איקנדה הצטרף לקראת תום מועד ההעברות של חודש ינואר, שיחק מעט מאוד ולאחרונה כבר נשלח על ידי אלי כהן להתאמן עם קבוצת המילואים של המועדון ולכן בכל מקרה הוא אינו משמעותי עבור הקבוצה.

סטיבן כהן יצא לחופשה של מספר ימים בצרפת עד לתחילת השבוע הבא כאשר בעוד שבועיים נגד הפועל עכו הוא לא יוכל לשחק עקב צבירת תשעה כרטיסים צהובים. קובי מויאל צפוי להחלים עד אז מהפגיעה בשריר, ודן איניבינדר צפוי להיות מוסט קדימה לקישור הקדמי במקומו של סטיבן כהן.

בבית"ר ירושלים הזמינו היום רשמית את זוכה האח הגדול ואוהד הקבוצה קותי סבג להיות אורח הכבוד של הקבוצה במשחק נגד הפועל עכו באיצטדיון טדי ואף בירכו אותו בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון. זכייתו של סבג הייתה גם לנושא השיחה המרכזי היום באימון הקבוצה והשחקנים שנרתמו לקמפיין האוהדים למענו מחכים לראות אותו מגיע לאימון לכשיתפנה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully