וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מוכנה למשחק העונה: "נגיע לדורטמונד בראש מורם"

אחרי תשעה ניצחונות רצופים, באיירן מינכן הלוהטת תפגוש את האלופה. קגאווה יודע: "זה יהיה שבוע קריטי למאבק האליפות"

דורטמונד מתכוננת לשבוע הכי חשוב שלה העונה. אתמול (שבת) האלופה הגרמנית גברה 1:3 על וולפסבורג והצליחה לשמור על פער שלוש נקודות מבאיירן מינכן, ימים ספורים לפני המשחק ביניהן. ביום רביעי דורטמונד תארח את באיירן בקרב בין שתי הראשונות בבונדסליגה, בשבת היא תצא למשחק חוץ קשה מול שאלקה השלישית, וכוכב האלופה שינג'י קגאווה יודע ששני ניצחונות בקרבות החשובים הללו יקרבו את קבוצתו לאליפות שנייה ברציפות.

"אם ננצח גם את באיירן וגם את שאלקה, זה יהיה פשוט מדהים עבורנו", אמר קגאווה, "למשחק הקרוב תהיה השפעה מכרעת על מאבק האליפות, כך שאני מקווה שנוכל ליהנות מהלחץ ולנצל אותו. אם נשיג תוצאה טובה, זה יהיה פנטסטי. אני כבר מצפה לזה בקוצר רוח".

בשבוע שעבר דורטמונד איבדה נקודות ב-4:4 המשוגע מול שטוטגרט, וגם אתמול נלחצה מעט מהשער של וולפסבורג, אבל ידעה לשמור על הניצחון. "בשבוע שעבר איבדנו יתרון 0:2, כך שהיינו מעט מודאגים", הודה קגאווה, כוכב נבחרת יפן, "אבל טוב שלא ספגנו עוד שער".

מנגד, בבאיירן מגיעים מלאי ביטחון למשחק. אחרי תשעה ניצחונות רצופים (חמישה מהם בליגה) ואחרי ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, הבווארים לוהטים. המנכ"ל כריסטיאן נרלינגר הביע את האופטימיות של קבוצתו. כשנשאל למה לדעתו באיירן תוכל לנצח, אמר נרלינגר: "תשעה ניצחונות רצופים. הריצה הזאת מעניקה לנו ביטחון ואופטימיות. ניסע לדורטמוד בראש מורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully