וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:3 גדול לברסט על ליל

עדן בן בסט שיחק 82 דקות בהפתעת המחזור. מונפלייה יצרה פער של שלוש נקודות בפסגה, עם ניצחון ביתי 1:2 על סושו

הקלאסיקו הצרפתי בין פריס סן ז'רמן למארסיי ייערך מחר (ראשון) ויחתום את המחזור ה-31 בליגה הצרפתית, ומי שתחזיק אצבעות לתכולים היא מונפלייה. מוליכת הטבלה יצרה לעצמה יתרון של שלוש נקודות בפסגה, כשניצחה 1:2 בבית את סושו. ליל, שחזרה לאחרונה למאבק, הפסידה במפתיע 3:1 לברסט של עדן בן בסט (82 דקות) שהתקדמה למקום ה-14 והיא שלוש נקודות מעל הקו האדום. כעת מונפלייה בראש עם 63 נקודות ומשחק חסר, אחריה פ.ס.ז' עם 60 ומשחק חסר, ליל שלישית עם 56.

מונפלייה - סושו 1:2

החבורה המפתיעה של רנה ז'יראר רוצה את האליפות הראשונה בתולדותיה, והיא ממשיכה בדרך הנכונה. סושו שנמצאת מתחת לקו האדום קיוותה להפתיע את קבוצת הבית הטובה בליגה הצרפתית, אבל כבר אחרי ארבע דקות נאלץ פייריק קרוס להוציא כדור מהרשת, כשיונס בלהאנדה סיים את המתפרצת עם כדור ברשת. מודיבו מאיגה השווה עבור האורחים עם חצי מספרת נפלאה בדקה ה-28, אך גם ביום בו אוליבייה ז'ירו לא מפסיק להחמיץ, יש את סולימאן קמארה שיעניק ניצחון עם שערו השביעי העונה בדקה ה-58.

ליון - אוקזר 1:2

שני פנדלים של ליסנדרו לופס בדקות 29 ו-72 העניקו לליון שלוש נקודות חשובות שבזכות ההפסד של ליל, קירבו אותה למקום השלישי המוליך לליגת האלופות. אלן טראורה איזן זמנית (42), אבל לא מנע מקבוצתו הפסד מספר 14 העונה. אוקזר ארבע נקודות מתחת לקו האדום, אבל ניס וקון שמעליה, יוכלו להגדיל מחר את הפער. בן שהר הפצוע לא נכלל בסגל של האורחים.

ברסט - ליל 1:3

הקאמבק של הדאבליסטית למאבק האליפות נקטע אחרי שלושה ניצחונות רצופים דווקא בפרנסיס לה בלה, שם ברסט התאוששה מרצף של ארבעה הפסדים והשיגה ניצחון חשוב למאמצי ההישארות שלה. עדן בן בסט (82 דקות) פתח כרגיל בהרכב של ברסט, שעלתה ליתרון משער מרהיב של עומאר דאף בדקה השישית. המגן הסנגלי חגג שער בכורה בקריירה, בגיל 35, כשבעיטה קשתית שלו מ-30 מטרים תפסה את מיקאל לאנדרו מחוץ לשערו. ארבע דקות לאחר מכן נגיעת יד של פרנק בריה זיכתה את ברסט בפנדל אותו ניצל ברונו גרוז'י, כשליל הצליחה לחזור למשחק עם בעיטה פנימה של דימיטרי פאייה בדקה ה-27. האורחים ניסו להשיג את השוויון בתחילת המחצית השנייה, אך הרכש מציריך אלכסנדר אלפונס בעט בדקה ה-52 לקורה ופנימה כדי למנוע זאת מהם. טוליו דה מלו הברזילאי הורחק משורות ליל בדקה ה-69.

משחקים נוספים:

אז'קסיו - סנט אטיין 1:1
לאז'קסיו: קארל מג'אני (78). לסנט אטיין: פלורן סינמה פונגול (72)

דיז'ון - נאנסי 2:0
לנאנסי: בקאיי טראורה (6 ו-84)

אוויאן - ראן 3:1
לאוויאן: ז'רום לרואה (34). לראן: יוסוף חאג'י (47), אלדו אנגולה (88, עצמי), מבלוט ארדינג (90)

ולנסיין - טולוז 0:2
לוולנסיין: גאל דאניק (62), ממאדו סמאסה (89 בפנדל)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully