וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת הכדוריד: מכבי תל אביב מגיעה לרחובות

ניצחון במשחק ההשלמה מהמחזור ה-19 יעלה את הצהובים למקום השני (19:30). הפסדים לנבחרות העתודה עד גיל 20

מכבי תל אביב תתארח מחר (ראשון, 19:30) אצל עירוני רחובות, למשחק השלמה מהמחזור ה-19, כשניצחון יעלה את הצהובים למקום השני. לבקשת הצהובים, כמו גם הפועל ראשון לציון, שתי משתתפות גמר גביע המדינה שייערך ביום שני הבא, נענו באיגוד להקדמת משחקיהן במסגרת המחזור ה-21, אחד לפני סיום הליגה הסדירה. ראשון לציון תארח את נס ציונה כבר ביום שלישי, ומכבי תשחק ברביעי ברמת השרון.

נבחרת העתודה עד גיל 20, תשחק מחר מול אוסטריה במשחק הנועל במסגרת טורניר מוקדמות אליפות אירופה שמתקיים בנורבגיה. הנבחרת נוצחה אמש מול סרביה 27:22 והיום מול המאחרת נורבגיה 39:21. המצב בבית 4 לאחר שני משחקים הוא, שנורבגיה עם מלוא הנקודות, לאחר שאמש היא ניצחה את אוסטריה. אוסטריה וסרביה עם שתי נק' כל אחת לאחר שהסרבים ניצחו היום את האוסטרים ונבחרת ישראל אחרונה.

אם הנורבגים ינצחו מחר את הסרבים, הנבחרת תצטרך להשיג ניצחון בהפרש של תשעה שערים על אוסטריה כדי לסיים במקום השני בבית. "זה לא יהיה פשוט, אבל אוסטריה זו נבחרת שאפשר להתמודד איתה וביום נתון וטוב שלנו הכל אפשרי. הנורבגים הראו עד כה שהם גדולים בשתי דרגות לא רק עלינו, גם על האוסטרים. סביר שהם ינצחו גם את סרביה. כשהבנו היום שיש עוד סיכוי, עשינו חילופים ושמרנו קצת כוחות ואת חלק מהשחקנים המרכזיים שהגיעו איתנו, ונקווה שמחר יהיה טוב יותר", סיכם מאמן הנבחרת שלמה הופמן.

אגב, טיסתם חזרה לארץ של עוזר מאמן הנבחרת סער פרנקל, מאמן הפועל ראשון לציון ושל ארבעה משחקני הקבוצה המשתתפים עם הנבחרת במוקדמות בנורבגיה, הוקדמה והם יצאו מיד לאחר המשחק מחר. יתר השחקנים ימריאו חזרה בשני בבוקר.

נבחרת העתודה בנות עד 20 הובסה אמש מול פורטוגל 41:13 והיום מול ספרד 31:14. מחר היא תקיים את המשחק האחרון מול הונגריה המארחת במסגרת מוקדמות אליפות העולם.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully