וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אברהם גרנט ופרטיזן בלגרד שוב ניצחו

פרטיזן גברה 1:2 על סובוטיצה והפער נותר 8 נק'. בישול לנאתכו בתיקו של קאזאן מול דינמו מוסקבה, עוד הפסד לויסלה

ביברס נאתכו השלים 90 דקות היום (שבת) ב-1:1 של רובין קאזאן מול דינמו מוסקבה ובישל את שער השוויון של קבוצתו. לקאזאן הייתה הזדמנות לדלג מהמקום השישי לשלישי, אך היא הצליחה לחלץ נקודה בלבד מול הקבוצה הביתית שמקדימה אותה בנקודה בטבלה ובקרב על הכרטיסים לאירופה. נאתכו עם 11 בישולים במאזנו, אליהם הוסיף גם שבעה שערי ליגה ב-36 משחקים.

קאזאן הייתה נלהבת מאוד בפתיחה, אבל נלסון ואלדס החמיץ ברשלנות אחרי שתי דקות. העונש הגיע בדקה ה-10, כשזבייזדאן מיסימוביץ' הקשית מעל השוער והעלה את דינמו ליתרון. קאזאן לחצה בכדי להשיג את השוויון, ובדקה ה-43 נאתכו החטיא הזדמנות טובה עם נגיחה משלושה מטרים לידיו של השוער אנטון שונין. למרות זאת, ואלדס עשה צדק עם השוויון בדקה ה-67, כשהמשיך פנימה כדור חופשי שהגביה נאתכו לרחבה.

* טל בן חיים הפצוע לא נכלל בסגל של פורטסמות, שסיימה ב-2:2 בדרבי הדרבי מול סאות'המפטון. מוליכת הטבלה כבר חגגה לאחר שער של בילי שארפ בדקה ה-89 שנראה כמו שער ניצחון, אך דייויד נוריס איזן ארבע דקות בתוך תוספת הזמן וסידר נקודה חשובה למדורגת לפני אחרונה.

* פרטיזן בלגרד של אברהם גרנט ניצחה 1:2 בחוץ את ספרטק סובוטיצה מהמקום השביעי והיא ממשיכה להוליך את הטבלה. אדוארדו (47) וזבונימיר ווקיץ' (62) העניקו לפרטיזן יתרון מבטיח, מילאן מיליבוייב רק צימק בדקה ה-68. בעקבות הניצחון, השישי ברציפות שלה בליגה, הקבוצה של גרנט הגדילה את הפער זמנית ל-11 נקודות, אבל הכוכב האדום צימקה אותו בחזרה עם 0:5 על מטאלק.

* ויסלה קרקוב שוב הפסידה בליגה הפולנית, הפסד מספר 11 העונה ומשחק חמישי ללא ניצחון. שער של מאצ'ייה מאקוזבסקי בדקה ה-19 סידר לביאליסטוק 0:1. דודו ביטון פתח וספג כרטיס צהוב. בדקה ה-76 הוא פינה את מקומו על המגרש למאור מליקסון, שבעצמו לא הצליח להושיע את אלופת פולין הדועכת.

* בקפריסין, ניר קלינגר נחל הפסד בפלייאוף התחתון, 1:0 בחוץ עם פראלימני מול אולימפיאקוס ניקוסיה. פיליפ אוניימה כבש בדקה ה-26 את שער הניצחון, מארק ברצ'יל הוותיק הורחק בדקה ה-78. עידן שדה הוחלף בדקה ה-65 אצל המפסידה. אלקי לרנקה עשתה 0:0 בחוץ מול אפולון בפלייאוף האמצעי, רועי בקל לא היה בסגל.

* משה אוחיון לא שותף בתיקו 1:1 של קבוצתו לוצרן במשחק העונה מול באזל המוליכה. בעקבות התיקו, באזל שמרה על פער של 17 נקודות במקום הראשון מלוצרן השנייה, שבעה מחזורים לסיום העונה. אליניב ברדה הפצוע לא שיחק, קבוצתו גנק ניצחה 0:2 את גנט בפלייאוף העליון של הליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully