וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד: סלטיק זכתה באליפות ה-43 בתולדותיה

הבויז הבטיחו את התואר לאחר 0:6 מרשים בחוץ על קילמרנוק. בירם כיאל הפצוע חגג עם חבריו אליפות ראשונה בסקוטלנד

סלטיק זכתה היום (שבת) באליפות סקוטלנד ה-43 בתולדותיה והראשונה מאז 2008, לאחר שהביסה 0:6 בחוץ את קילמרנוק. הירוקים הגדילו את יתרונם בפסגה על פני גלזגו ריינג'רס עמוסת הצרות הכלכליות ל-21 נקודות, כשבקופה 15 נקודות ולריינג'רס משחק חסר.

בירם כיאל הפצוע, שלא שיחק מאז נפצע בדרבי מול ריינג'רס ב-28 בדצמבר, יצא עם חבריו למשחק וחגג עימם בסיום את האליפות הראשונה שלו בסקוטלנד והשלישית בקריירה (שתיים עם מכבי חיפה). הקשר הפך לישראלי השלישי שזכה באליפות באי הבריטי, כשקדמו לו אבי כהן (1979/80) ורוני רוזנטל (1989/90).

סלטיק הבטיחה את התואר במחזור ה-33 של העונה, שהוא גם האחרון של הליגה הסדירה לפני הפלייאוף, ועשתה זאת עם ניצחון מרשים למרות שגם נקודה הסייתה מספיקה לה. זה קרה בדיוק באותו מגרש בו חגגה את האליפות ב-2004 וב-2007. החבורה של ניל לנון לא התקשתה במלאכה מול המדורגת שביעית, ומי שהיה כוכב המשחק הוא צ'רלי מולגרו. כבר בדקה השמינית נגח המגן פנימה את הראשון אחרי כדור קרן, ובדקה ה-16 הוא בישל לגלן לובנס שנגח את השני.

המוליכה נרגעה וידעה שהתואר מונח בכיסה, אך מולגרו לא הוריד את הרגל מהדוושה. בדקה ה-35 הוא השלים צמד אישי עם בעיטה מצוינת בימין, ובדקת הסיום של המחצית סידר לגארי הופר את ה-17 שלו העונה. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים אחד ארוך, אך לפני שהשופט שרק לסיום ונתן את האות לפתיחת השמפניות סיפקה סלטיק עוד שני רגעים נהדרים. בדקה ה-89 ג'ו לדלי מצא את הרשת לאחר מבצע קבוצתי מבריק, ובדקת הסיום הופר ירה לחיבורים עם הפינאלה.

שחקני סלאטיק חוגגים אליפות, במרכז בירם כיאל עם הצעיף. רויטרס
קבלו אותם. שחקני סלטיק חוגגים, גם בירם כיאל שם/רויטרס
שחקני סלטיק חוגגים, מקדימה בירם כיאל. Jeff J Mitchell, GettyImages
רשם 18 משחקים העונה. בירם כיאל/GettyImages, Jeff J Mitchell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully