וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד חזרה לנצח, עומרי כספי קלע שתי נקודות

אחרי תשעה הפסדים רצופים, הקאבס התגברו על טורונטו 80:84. הישראלי שיחק 19 דקות וקלע רק מהקו. 25 נקודות לג'יימיסון

בקליבלנד הצליחו הלילה (בין שישי לשבת) סוף סוף לחייך מעט. אחרי תשעה הפסדים רצופים, הקאבס חגגו ניצחון ראשון, 80:84 על טורונטו. המאזן של קליבלנד מומתק ל-35:18, אבל המרחק מהפלייאוף נותר עצום.

עומרי כספי, שקלע שבע נקודות נגד מילווקי, שוב לא היה פקטור ותרם רק שתי נקודות ב-19 דקות שבהן היה על הפרקט. הפורוורד הישראלי קלע 0 מ-1 משתיים, 0 מ-1 משלוש, 2 מ-2 מהעונשין, ומעבר לכך הוא לא סיפק ריבאונדים או אסיסטים.

המחצית הראשונה הייתה שקולה מאוד, כאשר טורונטו היא זו שירדה להפסקה ביתרון 39:42. ברבע השלישי הראפטורס נתנו את הטון כאשר דמאר דרוזן קלע 11 נקודות, בעוד קליבלנד דייקה רק בשלוש זריקות מהשדה מ-19 נסיונות, דבר שעלה לה בפיגור 63:51 בסוף הרבע.

אנטואן ג'יימיסון קלע שמונה נקודות רצופות, כולל שתי שלשות שהורידו ל-65:59 כשנותרו על השעון 9:10 דקות לסיום, ובן אוזו השלים את הריצה בדרך ל-66:66. דרוזן שוב נטל את ההובלה, אבל הקבוצה שלו לא קלעה ארבע דקות וחצי. קליבלנד ניצלה זאת כדי לרוץ 0:8 בדרך ל-68:74, ולמרות שאמיר ג'ונסון הוריד לשתיים כשנותרו חמש שניות, הזריקות מהקו של לסטר האדסון הבטיחו לקליבלנד את הניצחון.

ג'יימיסון סיים את המשחק עם 25 נקודות (16 מהן ברבע האחרון) ושמונה ריבאונדים, האדסון חגג שיא קריירה עם 23 נקודות ושבעה אסיסטים וסמרדו סמואלס סיים עם עשר. אצל טורונטו, דרוזן סיים עם 28 נקודות ואנדראה ברניאני קלע 19 וסיפק שבעה ריבאונדים.

צפו בניצחון קליבלנד

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully