וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חחחחח

פנאתינייקוס היא זו שצהלה ושמחה בתום משחק מספר 5 בסדרה הפנומנלית מול מכבי תל אביב. אלופת אירופה ניצחה 85:86 בסיום משחק דרמטי בו בלט דימיטריס דיאמנטידיס עם 25 נקודות וקליעת עונשין מכירעה חמש שניות לסיום. פאו תפגוש בפיינל פור את צסק"א מוסקבה. ברצלונה ואולימפיאקוס ייפגשו בחצי הגמר השני ובאתונה יכולים לפנטז על גמר כל יווני ראשון מאז 1997.

מיד אחרי הישמע הבאזר האחרון, מאות אוהדים ירוקים פרצו לפרקט. המאמן המארח, ז'ליקו אוברדוביץ', נראה נזעם וניסה לדחוף אותם בעצמו אל מחוץ למגרש. ביציעים נפתחו רימוני עשן והודלקו אבוקות ורק לאחר כמה דקות הסדרנים הצליחו להשתלט על הנעשה. לאחר שהעניינים נרגעו, נמשכו החגיגות והמאמן הונף על כתפיים.

"הכי חשוב שאנחנו נוסעים לאיסטנבול", חגג סטרטוס פרפרוגלו בסיום. "עשינו כמה טעויות ולקחנו זריקות לא טובות וכמעט שילמנו את המחיר, אבל סוף טוב הכל טוב. צסק"א? היא קבוצה מושלמת יותר, אבל במשחק אחד הכל יכול להיות. יש לנו מה שצריך כדי לנצח את המשחק".

יאן וויוקאס: "כל משחק היה כמו דרבי. היה קשה בסיום והמשחק היה מוזר. לא ידענו מה יהיה, אבל למזלנו דיאמנטידיס הביא את הניצחון. גם הקהל נתן לנו את הכוח. אחרי שניצחנו בתל אביב במשחק הרביעי הראינו אופי והוכחנו שאנחנו ווינרים. כשיש לך בקבוצה כל כך הרבה אופי, קשה להפסיד".

ניק קאליית'ס: "מה אפשר להגיד אחרי כל מה שקרה בסדרה? במיוחד הלילה היה משחק משוגע עם הרבה עליות וירידות. סבלנו, אבל ניצחנו והשגנו את המטרה והיא לעלות לפיינל פור. אנחנו נרגשים ומחכים לשחק באיסטנבול במטרה להגן על התואר שלנו".

קוסטס קיימאקוגלו סיכם: "זו הייתה התמצית של חגיגת כדורסל ואני לא מדבר רק על משחק 5 אלא על כל הסדרה. אנחנו מאושרים וגאים במה שעשינו, אבל אי אפשר לחגוג. סבלנו מלחץ לא יאומן במשך 16 יום למרות שמדובר בסדרה פנטסטית שעושה שירות לכדורסל. היה לנו יתרון של 12 נקודות ולא שמרנו עליו. לפעמים דברים נראים קלים והופכים במהרה לקשים בגלל כמה טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully