וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד עלתה ל-0:2 בסדרת חצי הגמר

מחזיקת הגביע השיגה ניצחון חוץ, 51:63 על מ.כ. הבקעה, ותוכל להכריע את הסדרה במשחק הבא. פירסון הצטיינה עם 17 נק'

שעתיים אחרי הפסדה של קבוצת הגברים, גם נשות מ.כ. הבקעה נחלו הפסד במרכז לידר, 63:51 למכבי אשדוד, שעלתה ליתרון מבטיח של 0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. מחזיקת הגביע לא הזכירה את היכולת מהמשחק הראשון בו הביסה את יריבתה, אך בכל זאת הציגה הגנה חזקה והשיגה את ניצחון החוץ בסדרת הטוב מחמישה משחקים. עדני דגן בדרך לגמר.

הבקעה פתחה בצורה מוחצת עם 1:9 אחרי חמש דקות של משחק. פלאנט פירסון מזערה נזקים והורידה את אשדוד בפיגור 15:13 להפסקה בין הרבעים, וסחפה את חברותיה לריצה נהדרת ברבע השני. שחקניות הבקעה נתקעו על ארבע נקודות בלבד ב-10 דקות, כשבצד השני בריטני דנסון ואשלי שילדס יצרו נקודות וסידרו לאשדוד 19:30 במחצית.

אשדוד אמנם לא קלעה ולו פעם אחת מחוץ לקשת, אך בניגוד לבקעה מיעטה לזרוק משם. המארחות קלעו 3 מ-15 משלוש ורק ב-31 אחוזים מטווח שתי הנקודות, וזה היה בעוכריהן בניסיון הנואש לחזור למשחק. אשדוד שמרה על יתרון של חמש נקודות ומעלה, כשאמנדה תומפסון גירדה נקודות מתחת לסל עבור הבקעה. פירסון וחברותיה שמרו על קור רוח, ובסיום ניצחו 51:63.

פלאנט פירסון המצוינת הובילה את אשדוד עם 17 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. תמרה יאנג סייעה לה עם 16 ו-10 ריבאונדים, אשלי שילדס הוסיפה 15 ותמרה יאנג השלימה את הרביעייה המובילה עם 11 משלה. 24 נקודות ו-10 ריבאונדים של רמנדה תומפסון לא הספיקו לבקעה, כשרק נישייה סטיבנסון קלעה מלבדה בספרות כפולות (10 ו-7 ריבאונדים).

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully