וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ווילפריד צונגה: "מאמין שיהיה בסדר מול ארצות הברית"

הצרפתי מוכן לרבע גמר הדייויס מול האמריקנים (ו, 5+ לייב, 12:00). צ'כיה תארח סרביה, נטולת דג'וקוביץ'. ספרד-אוסטריה

בעוד בישראל יעסקו במהלך סוף השבוע הקרוב במפגש הדייויס מול פורטוגל, על האפשרות לעלות למשחק העלייה לבית העליון, בעולם ייערך שלב רבע הגמר של הבית העליון. צרפת תארח במונטה קרלו את ארצות הברית, האלופה ספרד תפגוש את אוסטריה בקסטיון. במפגש אולי המסקרן מכולם תארח צ'כיה את סרביה, ארגנטינה תשחק מול קרואטיה בבואנוס איירס.

צרפת - ארצות הברית (ו', 12:00, 5+ לייב)

אמנם שתי הנבחרות יגיעו ללא שני מדורגים גבוהים מאוד (מרדי פיש וגאל מונפיס), אך מדובר בשתיים מהנבחרות הכי עמוקות בעולם, כך שאין מה לדאוג מאיכות הטניס שתוצג על החימר במונטה קרלו. את ההתמודדות יפתח ג'ו ווילפריד צונגה (6 בעולם) במשחק מעניין מאוד מול ריאן הריסון הצעיר והמוכשר, שעלה לאחרונה עד המקום ה-66 בעולם.

במפגש היחידים השני ישחק ז'יל סימון (13) מול ג'ון איזנר (11). בזוגות, מצפה לנו משחק ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש בין האחים והמדורגים מספר אחת בעולם בזוגות בוב ומייק בריאן למיכאל לודרה וז'וליאן בנטו, שני שחקני זוגות מצוינים בעצמם.

צונגה אמר לקראת המפגש: "אנחנו משחקים בצרפת. מונטה קרלו זה מקום מיוחד מאוד, אנחנו נהנים מאוד מהמקום וממזג האוויר. אני מקווה שיהיה בסדר ושנהנה מסוף שבוע נהדר של טניס". קפטן ארצות הברית ג'ים קורייר אמר: "אנחנו גאים מאוד בכך שעברנו את שוויץ בשמינית הגמר ועכשיו אנחנו מתכוננים למשימה הזו".

צ'כיה - סרביה (ו', 15:00)

הנבחרת המקומית מארחת את האלופה מלפני שנתיים, שתגיע ללא הטניסאי הטוב בעולם נובאק דג'וקוביץ', באולם O2 בפראג על חימר. צ'כיה מעמידה נבחרת חזקה, אותה מוביל כמובן תומאס ברדיך (7 בעולם), שיפתח את ההתמודדות מול ויקטור טרויצקי (27), וראדק סטפאנק (24) שישחק מול ינקו טיפסרביץ' המצוין (8). ביום שבת ישחקו איליה בוזוליאץ' וננאד זימוניץ' בזוגות נגד פרנטישק צ'רמאק ולוקאש רוסול. מבחינת הצ'כים מדובר בהזדמנות רצינית מאוד לנקמה, לאחר שסרביה חזרה מולה מפיגור 2:1 ל-2:3 לפני שנתיים כל הדרך לזכייה.

"אני תמיד אוהב לשחק בגביע דייויס ולא יכול לחכות שזה יתחיל. זה ספורט אינדיבידואלי ולשחק כקבוצה זה פשוט נהדר מבחינתנו. אני נהנה מאוד מההתמודדויות האלה", אמר ינקו טיפסרביץ' לקראת המפגש. תומאס ברדיך הוסיף: "אני מקווה שמשטח החימר יעזור לנו. המשחקים שלי מול טרויצקי הם תמיד קשים וצמודים ונראה לי שיהיה קשה גם הפעם. אני אהיה חייב לשמור על ריכוז גבוה".

ספרד - אוסטריה (ו', 12:00)

האלופה המכהנת, ללא רפאל נדאל, שהחליט לקחת פסק זמן מגביע דייויס השנה, מגיעה כמובן כפייבוריטית ברורה. ספרד תארח את אוסטריה על החימר בקסטיון, כשדויד פרר האדיר (5), שבעצמו הודיע כי לא ישחק בגביע דייויס השנה, חזר ומוביל אותה, בעוד ניקולאס אלמגרו (12) יהיה המחבט מספר שתיים. מרסל גרנולר ומארק לופס ישחקו בזוגות. אלמגרו יפתח את ההתמודדות מול יורגן מלצר המצוין (21), בעוד פרר לא אמור להיתקל בקשיים מיוחדים מול אנדראס היידר מאורר (139).

"מחכה לנו התמודדות קשה מאוד ואנחנו האנדרדוג", הודה מלצר הוותיק, שהוביל את האוסטרים לרבע גמר ראשון אחרי 17 שנה, "הציפיות הן לא כל כך גבוהות, אבל עדיין אנחנו מגיעים דרוכים ומלאי מתח. אנחנו רוצים לנצח כאן". פרר הסביר מה גרם לו להגיע למפגש: "אני משחק במקום שהוא קרוב מאוד אלי הביתה. כל המשפחה והחברים שלי יהיו שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ארגנטינה - קרואטיה (ו', 15:30)

לכאורה ועל פי יחסי הכוחות, מדובר אולי במפגש שווה כוחות, אלא שמשטח החימר בבואנוס איירס אמור להיטיב במיוחד עם הנבחרת המקומית. ארגנטינה תגיע עם חואן מרטין דל פוטרו (10), חואן מונאקו (16) ודויד נלבנדיאן (50), כשעל אף כושרו הנהדר של מונאקו שהגיע עד חצי הגמר במיאמי, נלבנדיאן יהיה המחבט מספר שתיים. נלבנדיאן הוותיק יפתח את ההתמודדות מול מארין צ'יליץ' (23) ודלפו יפגוש את איבו קרלוביץ' הנפיל (52).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully