וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעוניינת במאיר טפירו לעונה הבאה

5.4.2012 / 11:49

האחרונה בטבלה רוצה להחזיר את קפטן מכבי אשדוד, ששיחק בכרמל בין 98' ל-00'. קטש, פרנקו וברקוביץ' מועמדים לאמן

במכבי חיפה מתחילים להשלים עם העובדה שהקבוצה תסיים את העונה הנוכחית בליגת העל בכדורסל במקום האחרון. אומנם אין יורדות העונה מהליגה, כך שהדבר יגרור קנס כספי בלבד, אך בכרמל לא מתכוונים לשחזר את ה"הישגים" הללו גם בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע, כי בחיפה כבר החלו לחשוב על אפשרויות לקראת העונה הבאה ואחד השחקנים שהיו רוצים שיובילו את המועדון לאולם רוממה החדש שייבנה, הוא מאיר טפירו הוותיק, כיום קפטן מכבי אשדוד. מסרים ראשוניים כבר הגיעו לשחקן מכיוון הירוקים.

טפירו אמור להמשיך לשחק גם בעונה הבאה, אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, כאשר גם אשדוד מעוניינת להשאיר אותו לעונה נוספת ובמועדון מעיר הנמל רואים בו שחקן עליו נבנית מסורת מסוימת בעיר. טפירו רושם העונה 8.8 נקודות, 7.3 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. טפירו כבר שיחק בעבר בחיפה, החל משנת 1998 ועד שנת 2000, והגיע עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף כשבשיאו הוא רושם 15 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-5.2 ריבאונדים בממוצע.

בעלי חיפה ג'ף רוזן, יגיע לישראל לקראת סוף החודש, על מנת להתחיל בהכנות באופן אקטיבי לקראת העונה הבאה, כמו גם במטרה למנות מאמן. מועמדותו של אפי בירנבוים ירדה בשלב זה מהפרק ורוזן צפוי לשוחח עם עודד קטש, שניהל מגעים עם הירוקים במהלך העונה. שמות נוספים שהוזכרו בהקשר אימון הקבוצה הם דני פרנקו מברק נתניה ועופר ברקוביץ' מאשדוד.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully