וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: עפ"י תקדים שירזי-לוזון לא יופחתו נקודות

5.4.2012 / 9:47

במועדון מתבססים על התקרית בה סטר דודו של ניצן שירזי לגיא לוזון ב-2004. לסיני אופציה חד צדדית בחוזה לעונה הבאה

גורמים במכבי פתח תקוה טענו אתמול כי על פי תקדים בו החליט בית הדין שלא לפחית נקודות לקבוצה שאחד מהאנשים המזוהים איתה סטר למאמן, אין להפחית לה נקודות בעקבות אירועי המושבה. הנימוקים הללו מגיעים על פי בדיקה שביצעו במועדון לגבי מקרי עבר בה היו מעורבים אנשי המועדון בתקרית פיזית.

האירוע המדובר קרה בחודש מאי 2004, במסגרתו צולם אברהם שירזי, דודם של חזי וניצן שירזי, כשהוא סוטר למאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון, והורחק ממשחקי הביתים של הקבוצה לשנה. בנוסף, בני יהודה ספגה משחק רדיוס אחד עם קהל, אותו ריצתה במרחק 30 קילומטר ממגרשה הביתי ונקנסה בסכום של 20 אלף שקל. יש לציין כי לאחר האירוע טען עמוס לוזון כי "מדובר בעונש מגוחך. זאת לא הפעם הראשונה שאוהדי בני יהודה מתנהגים כך".

פתח תקוה והפועל חיפה יתייצבו לדיון ביום שלישי בשעה 14:00, ובכל מקרה בו יופחתו לה נקודות, היא תערער על ההחלטה בבית הדין העליון. כזכור, אתמול אישר משרד היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לפתוח בהליך המשמעתי במקביל להליך הפלילי המתנהל נגד חלק מהמעורבים (כזכור, כתבי אישום כבר הוגשו נגד סטפן דנקוביץ' ועלי חטיב בעקבות תלונה של דני פרדה, ונגד יגאל ממן ועמי גניש, עובדי מכבי פתח תקוה שהושעו והדיון בעניינים נקבע ל-5 ביוני).

בנושא אחר: מעיון בפרטי ההסכם של המאמן משה סיני עולה כי המאמן מחזיק באופציה חד צדדית להמשך ההתקשרות בעונה הבאה. הלוזונים כבר הודיעו למאמן כי ירצו לראות אותו בעונה הבאה, וכבר עתה ברור שאם ישאיר את הקבוצה בליגה עבודתו תימשך.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully