וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון באירועי המושבה: שלישי ב-14:00

4.4.2012 / 19:53

ההתאחדות לכדורגל קבעה מועד לאחר שהיועמ”ש אישר. עמי גניש, דני פרדה, עלי חטיב, גל אראל ודנקוביץ’ יעמדו לדין

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, התיר הערב (רביעי) להתאחדות לכדורגל להעמיד לדין את הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה בעקבות האירועים בתום המשחק בין השתיים באצטדיון המושבה. לפיכך, קבעה ההתאחדות את הדיון ליום שלישי, 10 באפריל, בשעה 14:00. כזכור, אמש הגיש תובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא כתבי אישום כנגד עמי גניש ודני פרדה ממכבי פתח תקוה, ועלי חטיב, גל אראל וסטפן דנקוביץ' מהפועל חיפה.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ההתאחדות החליטה לפנות ליועץ המשפטי משום שהחוק מחייב אותה לבקש אישור לפתיחה בהליך משמעתי במקביל להתנהלות ההליך הפלילי במסגרת בתי המשפט. בתגובה שפירסם אתמול כץ בעקבות הידיעה נמסר: "הפניה ליועץ המשפטי לממשלה נראית בעינינו כמי שנועדה לדחות את הדיונים עד אין קץ ובמקום לעשות את הדברים מהר ובשקיפות, נראה כי יש ניסיון למשוך את ההליך המשפטי עד לתום העונה ואולי מעבר לכך".

דוברת ההתאחדות מיכל גרונדלנד הגיבה מוקדם יותר היום לטענותיו של הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שטען כי בעצם הפניה ליועץ המשפטי יש נסיון לדחות את הנקיטה בהליך משמעתי נגד פתח תקוה, ומסרה: "הפנייה למשרד היועץ המשפטי לממשלה נעשתה אך ורק בגלל סיבה אחת: זו הוראת החוק. לבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל אסור להעמיד לדין מישהו שנמצא תחת חקירה משטרתית או שהוגש נגדו כתב אישום, מבלי לקבל לכך אישור ממשרד היועץ. אם דייני בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל יפעלו בניגוד לחוק, הם צפויים על פי החוק לעונש מאסר. מעבר לכך, מניסיון של פניות כאלה בעבר, אנחנו מאמינים שהתשובה תגיע בתוך ימים. אם יואב כץ היה מברר את הדברים, הוא היה מבין שאין בינם לבין המציאות שום קשר".

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל הוסיף: "אם אבן עזרא לא היה פונה ליועץ המשפטי, דינו שנת מאסר. למה יואב כץ ציפה בדיוק, שהתובע יעבור על החוק וייכנס לכלא? זאת פשוט בורות להתעלם מהחוק בצורה כזאת. נראה כאילו הפועל חיפה שכחה שהיא עצמה עומדת לדין, ומבחינתה עדיף שההליכים יידחו".

עדכון ראשון: 11:57

לפרסום אמש כי ההתאחדות תפנה ליועץ המשפטי

כץ: "נראה שיש ניסיון למשוך את ההליך עד תום העונה"

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully