וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "נראה שיש ניסיון למשוך את ההליך עד תום העונה"

הבעלים של הפועל חיפה תקף את דחיית הדיון בנושא האירועים שסובבים את קבוצתו ומכבי פ"ת. אבידור יגיש תלונה נגד ממן

הסערה מאחורי האירועים בסיום משחקן של הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה מסרבת להיעלם. היום (שלישי) הגיב הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, בצורה רשמית בעקבות העובדה שעד כה לא זומנו מכבי פתח תקווה והפועל חיפה לדיון בנושא. כפי שפורסם הבוקר בוואלה ספורט!, מי שיחליט האם יתקיים הדיון ומתי יתקיים הוא משרד היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין. עלי פי החוק מחוייבות ההתאחדות לפנות ליועץ המשפטי, וזאת משום שאם היא רוצה לפתוח הליך משמעתי במקביל להתנהלות ההליך הפלילית היא מחוייבות לבקש לכך אישור. עד כה, אישור כזה לא ניתן ולכן הבקשה של הפועל חיפה לקיים דיון דחוף כרגע נדחתה.

כץ מסר בתגובה לדחיית הדיון: "אנו מקווים שהדיון יתקיים בהקדם. כל הארוע מצולם במלואו ולכן אנו בטוחים שהראיות יוכיחו כי מלכתחילה לא היה מקום להגיש כתב אישום נגד הפועל חיפה. הפניה ליועץ המשפטי לממשלה נראית בעינינו כמי שנועדה לדחות את הדיונים עד אין קץ ובמקום לעשות את הדברים מהר ובשקיפות, נראה כי יש ניסיון למשוך את ההליך המשפטי עד לתום העונה ואולי מעבר לכך".

עוד בעקבות האירועים אמור גם חלוץ הקבוצה, יובל אבידור להגיש תלונה כנגד יגאל ממן, שפגע בעלי חטיב. החלוץ חשף אתמול במסיבת העיתונאים של הקבוצה כי בירידה לחדר ההלבשה סטר לו ממן, ובעקבות תלונות פתח תקווה במשטרה, השתכנע החלוץ גם להגיש תלונה בעניין.

בעקבות האירועים: ההתאחדות פנתה ליועהמ"ש לממשלה

הפועל חיפה: "לא נעצור עד שמכבי פ"ת תספוג את העונש החמור אי פעם"

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully