וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "לא נעצור עד שמכבי פ"ת תספוג את העונש החמור אי פעם"

הפועל חיפה התייחסה במסיבת עיתונאים למאורעות בשבת והביאה הוכחות לכך שדני פרדה החל במהומה. צפו בצילומים

הפועל חיפה קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים בתגובה לאירועי המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שבת האחרון, במהלכם הותקף שחקן הקבוצה עלי חטיב, והציגה את הצד שלה לתגרה הגדולה. במועדון דרשו להעמיד את מכבי פתח תקוה לדין באופן מיידי, כבר ביום רביעי הקרוב, מתוך חשש שאם הדבר לא יקרה באמצע השבוע הקרוב הוא ייגרר עד אחרי החג. כמו כן, סיפקו בקבוצה תמונות וידאו נוספות של המאורע המכוער, וכן העבירו עדכון רפואי באשר למצבו של עלי חטיב.

כתוספת לצילומים החדשים, גל אראל אף הגיש תלונה במשטרת זבולון נגד שחקני מכבי פתח תקוה, דני פרדה ומריו צארביץ'. בתגובה לטענותיו של פרדה שאראל תקף אותו, אמר קשר הפועל חיפה: "זה שקר וכזב. אני מזמין אותו לבדיקת פוליגרף ואהיה הראשון להתייצב".

ההוכחות של הפועל חיפה: דני פרדה חובט בגל אראל

"לא צריך לדבר, התמונות מדברות בפני עצמן", אמר בועז גולן, סמנכ"ל המועדון בפתח הדברים. "שחקנים שלנו עמדו נואשים, הורידו דמעות, אלה תמונות קשות שאם לא יטופלו על ידי ההתאחדות במלוא החומרה, הן יטופלו באופ"א ובפיפ"א, ולא נעצור בשום מקום עד שמכבי פתח תקוה תספוג את העונש הכי חמור בתולדות הכדורגל הישראלי. מסכת השקרים של משפחת זה ביזיון אחד גדול. כולנו צריכים לדפוק על השולחן ולצאת נגד זה. אנחנו לא מטומטמים, יש תמונות. מכבי פתח תקוה צריכה לחטוף את העונש הכי גדול בתולדות הכדורגל הישראלי, ואם לא, צריך לסגור את הכדורגל. עמוס לוזון דיבר כל כך הרבה שטויות, שזו בושה. זה הזוי שהחקירה נערכת בפתח תקוה, ולשמוע שוטרים מחוץ לתחנה מדברים על הקבוצה. זה כמו שהחקירה תיעשה אצלי בבית".

מאמן הקבוצה טל בנין: "יש עובדות, יש תמונות, ואי אפשר לשנות את מה שקרה. כל השאלות סוטות מהמטרה. היה משחק כדורגל, ואף פעם לא דיברנו על טעויות שיפוט, אבל נפסל לנו שער, לא נשרק לנו פנדל, הורמו לנו אופסיידים שלא היו, לא נתנו לי לעשות חילוף במשך שלוש דקות. הדברים האלה נשכחו. זה עצוב, כי הורסים לנו את המשחק. הכדורגל יקר לי, גם כשאתה עושה דברים בצורה חוקית, לוקחים לך את זה. שיחקתי ארבע שנים באירופה, ראיתי התקוטטויות בסוף המשחק, וזה תמיד נגמר שם. אף פעם לא ראיתי שהוגשו תלונות במשטרה. זה פותח פתח מסוכן".

המנכ"ל אפרים גבאי הוסיף: "היו דחיפות והיו קללות, אלה דברים שקורים בכדורגל. אבל אם מסתכלים על התמונות, רואים שהאנשים שלנו התעסקו רק בלהפריד. ממותקפים, הפכו אותנו למתקיפים. תביעה נגד חטיב זה כבר עובר את הגבול. שחקן שחוטף מכות רצח נחקר במשך שעה וחצי? פתאום כל ההאשמות עברו אלינו. אמרו שחטיב עושה הצגה. החלטנו שעם ישראל חייב לשמוע את הצד שלנו. אני מאמין שהצדק ייצא לאור. היו תקדימים של הפועל באר שבע והפועל תל אביב, שם לא חיכו לדו"ח משטרה. ההתאחדות צריכה לטפל בזה. המשטרה צריכה לטפל רק בקטע הפלילי. אני לא מאמין שאבי לוזון יתערב בהחלטות של בית הדין".

אייל טרטצקי: "מחר זה יכול להיות דקירת סכין"

עו"ד עידן גולדנברג נשאל למה הקבוצה לא מגישה תלונות במשטרה. "מפריע לי שאני לא יכול לפנות ליו"ר ההתאחדות שיעשה סדר בממלכה. אני מאמין שהוא לא יתערב. שמענו אותו כבר אומר שהוא חייב להילחם באלימות. צריך שינקטו נגדה בצעדים שאבי לוזון הבטיח שישתמש בהם. לדחות את הדין המשמעתי בשבוע או בשבועיים, זה לא מלחמה באלימות, אלא תמיכה באלימות".

שחקן הקבוצה יובל אבידור: "בסיום המשחק ראיתי את סנסוני ניגש ליוסי דורה ומתגרה בו עם צעקות ליד האוזן בצורה מתריסה. ניגשתי להפריד ביניהם. בירידה לחדר ההלבשה יגאל ממן סטר לי בפנים. במצלמות ראו אותי צועק, אבל לא ראו את הסטירה, אני מוכן ללכת לפוליגרף על זה. אחרי זה כבר לא צריך לדבר, התמונות אומרות הכל. למה אני החלטתי לא להגיש תלונה כמו שעשה דני פרדה".

אייל טרטצקי: "השופט עוד לא שרק לסיום, ו-50 איש ממכבי פתח תקוה עמדו על הקווים. היום זה היה בעיטה בראש לשחקן, מחר זה יכול להיות דקירת סכין".

אושרי ראש: "עברתי חוויה לא נעימה, שבחיים לא עברתי דבר כזה. ראיתי את עלי שרוע על הדשא, מדמם. ואז ראיתי אדם חסר רחמים, שמטווח אפס נותן לו בעיטה בפנים. זה לא יוצא לי מהראש. קשה לי להירגע מזה. אמא של חטיב יושבת בבית, והיא לא יודעת מה קורה איתו. זה נורא".

בהמשך ליוזמה שהועלתה על ידי האוהדים באתר 'הר הגעש באדום' בתגובה לאירועי האלימות במשחק מול מכבי פתח תקוה, הכריז יו"ר ארגון השחקנים אריה אלטר על צעד משותף שיתואם עם קבוצות ליגת העל, במסגרתו ילבשו השחקנים חולצות עם הכיתוב "שתי דקות של מחשבה".

ממן וגניש שוחררו, כתבי אישום נגד חטיב ודנקוביץ’

עלי חטיב נצטווה לשחק עם מסיכה

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully