וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי חטיב ישחק עם מסיכה על פניו

קשר הפועל חיפה גם נצטווה למנוחה מוחלטת של 10 ימים. ממצאי בית החולים מוכיחים שנעשתה בו פגיעה מכוונת

קשר הפועל חיפה, עלי חטיב, עבר היום בדיקה נוספת בבית החולים רמב"ם בעקבות הפגיעה בו ביום שבת בסיום המשחק נגד מכבי פתח תקוה במושבה. הקשר נבדק על ידי ד"ר ליאון ארדקין, מנהל השירות לפה ולסת בבית החולים והממצאים הם כדלקמן: השחקן סובל ממספר שיניים שבורות, חתכים בשפתיים וחשד לשטף דם פנימי בתוך הלסת כתוצאה מפגיעות מכוונות בפניו. הקשר התלונן על קושי במהלך אכילה וכאבים חזקים בצווארו.

הקשר קיבל הוראה למנוחה מלאה של עשרה ימים וכשישוב למגרשים הוא אמור לשחק עם מסכה על פניו. עוד לפני כן, חטיב אמור להגיע לצילום נוסף בשבוע הבא ברמב"ם. בהפועל חיפה מזועזעים מהפציעות של השחקן וגורמים במועדון אמרו היום שאין הוכחה טובה יותר לרמת האלימות מאשר הממצאים הרפואיים שהתגלו בבדיקת השחקן בבית החולים.

על חטיב נאסר להתראיין זאת מכיוון שהוא אמור להגיע שוב לתחנת המשטרה בפתח תקוה ולהיחקר בשנית בקשר לאירועים האלימים. מנגד, אביו של הקשר והשחקן עצמו אמורים להגיש תלונה נגדית במשטרה עקב אותם אירועים.

הקבוצה תערוך היום מסיבת עיתונאים מקיפה על כל המשמעויות של אותם אירועים, בה היא תבקש להחמיר בעונשה של מכבי פתח תקוה לאור אותם מעשים של אנשי הצוות והפגיעה החמורה בחטיב. בחיפה כועסים על כך שלדבריהם מכבי פתח תקוה מתנערת כמעט לגמרי מהאשמה ושולחת מסר לתקשורת כי שחקני חיפה הם האחראים לאירועים.

עלי חטיב: "מקווה שימצו במהרה את הדין עם האשמים"

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully