וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: ”כולם יודעים שברצלונה תעבור את צ’לסי”

מאמן ריאל לא מאמין באקסית שלו בחצי גמר האלופות. רונאלדו מזהיר: ”באיירן יכולה לזכות”. למפארד: ”מאמינים בעצמנו”

פתחו יומנים ופנו את לוח הזמנים. ב-17/18 באפריל ישוחקו חצאי גמר ליגת האלופות ואיזה משחקים אלה יהיו. באיירן מינכן תארח באליאנץ ארנה את ריאל מדריד ולמחרת צ'לסי תפגוש את ברצלונה בסטמפורד ברידג' עם זיכרונות לא נעימים מחצי גמר 2009. הגומלין יתקיים כעבור שבוע. הערב האחרון של משחקי רבע הגמר לא הניב הפצעות. צ'לסי (1:2 על בנפיקה) וריאל מדריד (2:5 על אפואל ניקוסיה) השלימו ניצחון כפול והבטיחו את מקומן בין ארבע האחרונות של המפעל.

חצאי הגמר:

17.4 - באיירן מינכן - ריאל מדריד
18.4 - צ'לסי - ברצלונה

24.4 - ברצלונה - צ'לסי
25.4 - ריאל מדריד - באיירן מינכן

שחקני צ'לסי סלומון קאלו, ג'ון אובי מיקל חוגגים שער עם פרנק למפארד. Clive Rose, GettyImages
שחזור חצי גמר 2009. למפארד/GettyImages, Clive Rose

לא דפיקות לב נרשמו ביציעי סטמפורד ברידג' בדקות האחרונות. כשהיא ב-10 שחקנים, בנפיקה הצליחה לאזן ל-1:1 חמש דקות לסיום ויצאה למתפקה כדי להשיג את השער שהיה מעלה אותה לחצי הגמר, אלא שבתוספת הזמן כבש המחליף ראול מיירלש שער ניצחון לבלוז ושלח אותם למפגש פיקנטי עם ברצלונה.

המאמן רוברטו די מתאו נשם לרווחה: "ידענו לפני משחק שאנחנו הולכים לפגוש יריבה טובה והם הראו את זה. אבל אנחנו מאוד מרוצים. חסר לנו השער השני שיהרוג את המשחק כי כשהובלנו 0:1, היה להם סיכוי ואנחנו החמצנו הרבה מצבים. ברצלונה? קודם אנחנו צריכים להתרכז במשחק מול וויגאן בשבת. ברצלונה אחת הקבוצות הטובות בעולם עם כמה מהשחקנים הטובים ביותר. אנחנו נרגשים לשחק נגדם וניתן את הכל".

פרנק למפארד שכבש את השער הראשון בפנדל כבר מתכונן: "ברצלונה תהיה פייבוריטית בגלל הצורה בה היא משחקת, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונצטרך לשחק כמו היום כדי להשיג תוצאה. היה משחק קשה ונתנו לבנפיקה את ההרגשה שהם יכולים לנצח את המשחק. לא רצינו לצאת יותר מדי קדימה, אבל היו לנו מספיק הזדמנויות במחצית השנייה. בסופו של דבר, אנחנו מרוצים להיות בחצי הגמר".

חאבי גרסיה מבנפיקה סיכם: "אנחנו יוצאים עם ראש מורם כי הייתה רק קבוצה אחת שרצתה לנצח את המשחק. אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו למרות שלפעמים אתה מפסיד גם כשלא מגיע לך".

חלוץ ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער. רויטרס
ועכשיו לדבר האמיתי. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד נהנתה מערב הרבה יותר קליל עם 2:5 על אפואל ניקוסיה ו-2:8 בסיכום שני המשחקים וכעת היא תפגוש את באיירן מינכן לדו קרב הרבה הרבה יותר קשה. הסנסציה הקפריסאית מסיימת את הריצה המדהימה של באירופה בצורה מעוררת כבוד ועם שני שערים למזכרת בברנבאו.

ז'וזה מוריניו סיכם: "ידענו שיהיה בלתי אפשרי לאפואל לבוא לכאן ולנצח אותנו 1:4 ולכן לא היה קל להכניס את השחקנים למוטיבציה. בכל זאת עשנו את העבודה ויכולתי לתת לכמה שחקנים את המנוחה שהם צריכים. המטרה הייתה לנצח את המשחק ולעלות לחצי הגמר ועשינו את שני הדברים".

לגבי חצי הגמר השני, בין צ'לסי לברצלונה המוכרות לו היטב, אמר מוריניו: "אם נהיה כנים, הגמר יכול להיות באיירן-ברצלונה, אבל הוא בטח לא יהיה ריאל-צ'לסי, ואנחנו יודעים למה. ברצלונה תהיה בגמר, כי היא לא רק פייבוריטית, אלא סופר פייבוריטית".

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד מצוין והמשיך את הכושר הפנטסטי בו נמצא, אמר בסיום: "השגנו את המטרה ועכשיו אנחנו בחצי הגמר. עכשיו נתרכז בבאיירן, וזה יהיה משחק מאוד קשה. אנחנו לא מסתכלים על הגמר, כי שבאיירן היא קבוצה שיכולה לזכות במפעל כולו".

סבאס פורסאיטידס: "אני מאמין שכולם נהנו מהמשחק. המטרה שלנו הייתה לשחק טוב ולהבקיע כאן שני שערים זה לא פשוט. ידענו שנשלם על כל טעות קטנה, אבל תמיד נזכור כל רגע מהמסע הזה באירופה".

קונסטנטינוס חרלמבידס: "חשתי גאווה להיות הקפטן במשחק כאן ומצוין לסיים במדריד את הקמפיין האירופי. העונה הזו הייתה מיוחדת וכולנו ננצור את הזיכרונות ממנה לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully