וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א ניצחה 23:32 את אשדוד במשחק השלמה

הצהובים, שמתכוננים לחצי גמר גביע האתגר, יוכלו לעלות למקום השלישי אם ינצחו ביום ראשון את רחובות. 8 שערים לסטרודום

קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) את הפועל אשדוד 23:32, במשחק השלמה מהמחזור ה-17 בליגת ווינר. הצהובים גם סיכמו על מועד המשחק מול דיומידיס ארגאוס היוונית, בחצי גמר גביע האתגר האירופי. המשחק הראשון יתקיים בארץ, ב-21 לאפריל (מוצ"ש, 20:00, בבית מכבי בראשל"צ), והגומלין ב-29 בחודש ביוון.

ורנר סטרודום הוביל את רשימת הכובשים של מכבי עם 8 שערים, נובאק בוסקוביץ' הוסיף 7, טל בלכר 4 רוני גבאי, טל אהרונוביץ', אור גבאי, מילוש מיטרוביץ' ואודי סידנר 2 כ"א, ליעד אשכנזי, איציק חליפי ועומר דבדה שער כ"א. מכבי צימקה את הפער מהפועל ראשון לציון שבמקום השלישי לנקודה. ביום ראשון יש לה משחק השלמה ברחובות, ובמקרה של ניצחון של הצהובים הם יעלו למקום השלישי. אשדוד מדורגת במקום הלפני האחרון בליגת ווינר.

נבחרות העתודה של ישראל, בנים ובנות, יפתחו ביום שישי את המשחקים שלהם. העתודה בנים תגיע הערב לברגן שבנורבגיה, לאחר שקיימה ביום שני משחק הכנה שבו נוצחה מול קרואטיה בזאגרב. העתודה תתמודד בבית 4 במוקדמות מול סרביה (ביום שישי), המארחת נורבגיה (בשבת) ומול אוסטריה (בראשון). שתי הראשונות מהבית יעפילו לאליפות אירופה.

הבנות (עד 20) יישחקו בגיור שבהונגריה. הן יפגשו בשישי את נבחרת פורטוגל, למחרת מצפה להן ספרד, ובראשון - הונגריה המארחת. גם מבית זה שתי נבחרות יעפילו לאליפות אירופה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully