וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ הבקעה-בני השרון: הקרב על המקום השמיני

4.4.2012 / 19:07

המחזור ה-24 יפתח כבר ביום חמישי, עם משחק בפלייאוף התחתון בין שתי קבוצות שרוצות לפגוש את מכבי תל אביב

המחזור ה-24 בליגת העל ייפתח כבר מחר (חמישי) עם משחק מוקדם מהבית התחתון בו תארח מ.כ הבקעה את בני השרון/הרצליה (16:45, גני תקווה). המשחק הוקדם ליום חמישי בשל יציאתו של מאמן בני השרון אריאל בית הלחמי לטורניר אלברט שוויצר עם נבחרת הנוער, ומ.כ הבקעה הקדימה את השעה של המשחק בתקווה להביא להתמודדות כמות גבוהה של ילדים, ותאפשר כניסה חופשית למשחק.

היסטוריה ומספרים

- הקבוצות חלקו ביניהן את הניצחונות בשני הסיבובים הראשונים. מ.כ הבקעה ניצחה בסיבוב הראשון בביתה 74:76, ובני השרון/הרצליה ניצחה בסיבוב השני בביתה 92:95.

- מ.כ הבקעה ניצחה רק פעם אחת בעשרת המשחקים האחרונים שלה.

- גור פורת לקח העונה רק 24 זריקות מ-2 לעומת 42 זריקות לשלוש, וזאת לאחר שבעונה שעברה לקח 74 זריקות ל-2 לעומת 61 זריקות לשלוש.

- בני השרון/הרצליה שיתפה במשחק הניצחון על ברק נתניה ביום ראשון רק שישה שחקנים.

הכנות ושאר ירקות

מ.כ הבקעה:

לאחר שנחו במחזור הראשון בבית התחתון מגיעה מ.כ הבקעה למשחק מול בני השרון בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תסבך אותה מאוד לקראת המשך המאבקים על המקום השמיני שמוביל לרבע גמר הפלייאוף. בקבוצה מודעים לעובדה שניצחו רק פעם אחת מאז ינואר, אך מאמינים שביחד עם הפורוורד טרוי גילנווטר שהחל להכנס לעניינים יוכלו להתגבר על היריבה שלהם. פול דילייני, ששיחק במשחק ההשלמה מול מכבי תל אביב עם פגיעה בקרסול, ישחק, ואיתי לב שסובל מכאבי גב עשוי גם כן להיות בסגל.


בני השרון/הרצליה:

הניצחון על ברק נתניה בשבוע שעבר נתן לקבוצה של אריאל בית הלחמי את האמונה שעדיין ניתן להציל משהו מהעונה הזאת. בבני השרון יודעים שניצחון על מ.כ הבקעה יעלה אותם באופן זמני למקום השמיני בטבלה, עם סיכוי אמיתי לסיים במקום הזה בסוף העונה. לאחר המשחק ימריא המאמן אריאל בית הלחמי עם נבחרת הנוער לטורניר אלברט שוויצר, ואת האימונים עד למשחק הבא, שייערך רק לאחר חג הפסח, יעביר עוזר המאמן זופר אבדיה. ארז כץ שסובל מפציעה בגבו, גמר ככל הנראה את העונה.

שחקן מפתח

טוויטי קרטר. הגארד המהיר של בני השרון/הרצליה שמר על מעמדו מתחילת העונה כאחד השחקנים המובילים של הקבוצה, ולא ירד ולו פעם אחת מספרות כפולות בנקודות. הבעיה העיקרית של קארטר לאחרונה היא בקליעה משלוש, שם רשם רק 5 מ-24 הזריקות האחרונות שלו, וזה לאחר 35 אחוז עונתי. אם קרטר יבוא מרוכז למשחק, בהנחה שפול דילייני אכן לא ישותף בשל הפציעה שלו, עשויה בני השרון לצאת לפגרה הקצרה שלה בהרגשה שעוד ניתן להגיע לרבע גמר הפלייאוף.


ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully