וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מה שקורה כאן זה סימפטום לשחיתות במדינה"

הבעלים של הפועל חיפה עדיין נסער מהטיפול באירועי המושבה: "המאבק הזה לא רק שלנו, זהו מאבק על נקיון כפיים"

סערת האירועים האלימים שהתרחשו בתום המשחק בין הפועל חיפה ומכבי פתח תקווה מסרבת לדעוך. היום (רביעי) נערכה שיחה בין הבעלים של המועדון האדום יואב כץ לבין שרת הספורט לימור לבנת על אותם אירועים ועל האלימות בספורט בתקופה האחרונה בפרט. הבעלים ביקש מהשרה לדאוג לניקיון כפיים בספורט וזו הודתה לו והבטיחה להילחם בתופעת האלימות בכדורגל ולשים את האירוע בפתח תקוה בראש סדר העדיפויות של המשרד.

למרות השיחה הידידותית בין השניים, כץ עדיין רחוק מרגיעה בכל הנוגע לתקרית הקשה ושרשרת התגובות של המשטרה וההתאחדות בימים האחרונים. "מה שקורה כאן זה סיפטום למה שקורה במדינה ולשחיתות שיש בה", אמר היום כץ מארצות הברית. "המאבק פה הוא מעבר להפועל חיפה, הוא מאבק על ניקיון כפיים. אני לא נתקלתי במצב שיש תמונות שמוכיחות כי השחקנים שלנו הותקפו, ובאים אנשים מפתח תקוה ולא רק לא מתנצלים על העניין, אלא הופכים אותנו מתוקפים למתקיפים. זה עיוות המציאות וחוסר צדק וזוהי תופעה מאוד מדאיגה בארץ".

"אפשר להתסכל על הפיליפינים, שהיתה המדינה הכי נאורה באסיה ובגלל שחיתות ממשלתית היום צעירים מאותה מדינה פזורים בכל העולם וגם בארץ", המשיך כץ. "אם לא נילחם בתופעות האלה, גם הצעירים שלנו בעוד כמה שנים יחפשו מקומות מתוקנים יותר לחיות בהם. אלא תופעות שעקרו אותן מהשורש גם בארצות הברית. אנשים צריכים להבין שזאת המלחמה של כולנו, לא משנה איזה קבוצה הם אוהדים והגיע הזמן שאנשים יתעוררו לפני שאירועים כאלה יהיו חלק מהנורמה של המדינה. אני דואג מאוד ומקווה שהמשטרה והממשלה יקחו אחריות על מעשים שכאלה".

מעבר לכך, בחיפה ימתינו מספר ימים בכדי לראות האם ההתאחדות לכדורגל תעמיד את מכבי פתח תקוה לדין, ואם העניין ייגרר יבחרו במועדון לפנות לאופ"א בכדי שתתערב ותעשה סדר במתרחש בהתאחדות. "זה שלאבי לוזון יש ניגוד אינטרסים בעניין זה, אפשר להבין", אמרו בקבוצה. "אבל אסור שבגלל זה הצדק לא ייצא לאור". המועדון אף שיגר היום מכתב למשרד היועץ המשפטי לממשלה בכדי שזה יפעל לזרז את חקרית האירועים.

בצל האירועים, הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת המפגש מול הפועל ראשון לציון בשבוע הבא ובמועדון מקווים כי אירועי במושבה לא יפגעו בהמשך העונה של חיפה, שנאבקת על חייה בליגה. עלי חטיב הגיע היום לבדיקה נוספת בבית החולים רמב"ם. כרגע אין שינוי מההמלצות הרפואיות שקיבל הקשר בביקורו הקודם בבית החולים.

גורם בהתאחדות: "עדיף לכץ והפועל חיפה שההליכים יידחו"

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully