וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי יתמוך באימהות של חלק מהספורטאים

הוועד הכריז על שיתוף פעולה עם חברת P&G שתתמוך כספית בהוריהם של שלזינגר, ריבקין, גלושקוב, ריכטר וגידי קליגר

הוועד האולימפי החליט לתמוך באימהותיהן של מספר ספורטאים בפרויקט שזכה לכותרת "תודה אמא". היום (רביעי) נערכה מסיבת עיתונאים שבה נחשף שיתוף הפעולה בין הוועד לחברת פרוקטר אנד גמבל ישראל. במסגרת האירוע, השתתפו השחיין גל נבו, הג'ודוקא אליס שלזינגר, המתעמלת נטע ריבקין, השחיינית האומנותית אנסטסיה גלושקוב והקלעי סרגיי ריכטר, שכולם הגיעו עם אימהותיהם. אימו של גידי קליגר התייצבה ללא בנה, שנמצא השבוע באליפות בפלמה דה מאריוקה בספרד.

צבי ורשביאק, יושב ראש הוועד האולימפי בישראל, אמר: "אני מברך על שיתוף הפעולה בין הוועד האולימפי בישראל לפרוקטר אנד גמבל. אנו בוועד האולימפי משקיעים רבות כדי שהספורטאים יזכו להישגים רבים. בעזרת פרוקטר אנד גמבל ועבודה נכונה נגיע להישגים ספורטיביים עם הספורטאים המקצועיים ולמצוינות כללית באמצעות טיפוח הספורט ועידודו בקרב ילדים ובני נוער".

גל נבו עצמו סיפר: "בסופו של דבר ההורים הם אלה שמלווים אותך לאורך הדרך גם ברגעים הקשים. אמא שלי תגיע ללונדון כמו שהיא מגיעה איתי לרוב התחרויות מגיל צעיר, וזה מוסיף המון שהיא תהיה לצידי. המטרה שלי היא להגיע לגמרים ולהתברג כמה שיותר גבוה. מדליה היא בגדר חלום כי צריך הרבה מזל".

רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק החברה בישראל: "כחלק מהמחויבות והשותפות של פרוקטר אנד גמבל העולמית עם הוועד האולימפי הבינלאומי, אני שמחה להכריז היום גם על שיתוף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל. בישראל, כמו ב- 130 מדינות נוספות, אנו משיקים קמפיין חסות עולמי למשחקים האולימפיים תחת הכותרת 'תודה אמא'. הקמפיין מוקיר את אמהות הספורטאים באשר הן, ואמהות בכלל. כנדבך נוסף בקמפיין, תתמוך החברה באימהות של מספר ספורטאים חברי משלחת ישראל ללונדון וכן תפעיל בשיתוף עם הוועד האולימפי בישראל תוכנית לעידוד מצוינות והישגיות בקרב צעירים באמצעות ספורט".


עמוד לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully