וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז יישאר בבאיירן מינכן עד 2016

החלוץ המצטיין של הבווארים יחתום על חוזה חדש אחרי שסיכם על הישארותו, והסביר: "תמיד אמרתי שבאיירן זה מועדון נהדר"

יממה אחרי שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות, באיירן מינכן המשיכה להתמקד בהכנות שלה לעונה הבאה. הבווארים הודיעו היום (רביעי) כי הגיעו לסיכום עם מריו גומז לפיו השחקן יחתום על חוזה חדש שישאיר אותו באליאנץ ארינה עד 2016. כזכור, החלוץ הצטרף לבאיירן משטוטגרט לפני שלוש שנים ומאז הפך לשחקן חשוב במערך של הקבוצה.

"תמיד אמרתי שבאיירן זה מועדון נהדר ושאני מרגיש טוב מאוד כאן", אמר השחקן בעקבות הסיכום. "זו הסיבה שאני שמח שהארכת החוזה הסתיימה בהצלחה עכשיו". גומז הבקיע העונה 23 שערים בליגה ו-11 שערים בליגת האלופות.

המנהל הספורטיבי של באיירן כריסטיאן נרלינגר גם הוא נשמע מרוצה מאוד, ואמר: "מריו גומז הפך לאחד החלוצים הטובים ביותר ברחבי אירופה תוך כמה שנים. אנחנו שמחים שהוא ימשיך להבקיע את השערים שלו בבאיירן. עם הארכת החוזה של מריו ושל שחקנים גרמנים בינלאומיים נוספים, בנינו את הבסיס לשנים הבאות".

בתוך כך, אריאן רובן טען היום כי הספקולציות סביב הארכת החוזה שלו הן מוקדמות. לאחרונה החלו דיווחים לפיהם ההולנדי יישאר בקבוצה עד 2015, והחלוץ אמר בנושא: "זה טיפה מוקדם. זה נכון שקיימנו פגישה נוספת, אבל אני לא אחתום על חוזה חדש בזמן הזה כרגע. יש לי כוונה להישאר במועדון. אני מרגיש טוב מאוד כאן. נראה מה יקרה".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully