וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד הכדורסל יפעלו לזירוז אזרוחו של אלכס טיוס

4.4.2012 / 12:49

הסנטר המתגייר של מכבי אשדוד עשוי להכלל בסגל הנבחרת אם יקבל אזרחות עד הקיץ. גם ג'ייק כהן מועמד להצטרף לסגל

לפני כשבועיים נפגש אבנר קופל עם רכז ניו ג'רזי נטס ג'ורדן פארמר שאמר כי ישמח לבוא לנבחרת אך לא בקיץ הקרוב. לאחר הודעת פארמר החלו באיגוד הכדורסל לחפש אחר מתאזרח שישדרג את הנבחרת לקראת מוקדמות אליפות אירופה בקיץ, ובשלב הזה נראה כי מועמדותו של סילבן לנדסברג, שנחשב לשחקן המוביל לעמדה לפני כשבועיים, לא על הפרק בשל עומס השחקנים שיש לרשותו של המאמן אריק שיבק כבר בשלב הזה.

כעת נראה שאלכס טיוס ממכבי אשדוד, שעדיין לא מחזיק בתעודת זהות ישראלית, וג'ייק כהן ממכללת דיווידסון הם המועמדים המובילים. לוואלה! ספורט אף נודע כי גורמים באיגוד הכדורסל שוחחו עם טיוס, שהתגייר לפני שהגיע לאשדוד, ושמעו ממנו על התקדמות תהליך קבלת האזרחות. "אלכס טיוס הוא בהחלט שחקן מעניין", הודה בכיר באיגוד הכדורסל, "בימים הקרובים צפויה להיות פנייה למשרד הפנים כדי לנסות שעד חודש מאי הוא יקבל אזרחות".

טיוס (25, 2.03) הוא בוגר מכללת פלורידה משנת 2011. בשנתו האחרונה במכללה, בעת שרשם 9.1 נקודות ו-6.2 ריבאונדים, החליט טיוס ביחד עם אשתו להתגייר, בשל האמונה שטוב יותר לגדל את ילדיהם העתידיים כיהודים. לאחר מכן חתם במכבי אשדוד, ונחשב בעונה הזאת כזר, אם יקבל אזרחות, הוא ייחשב לישראלי, כשאשדוד מחזיקה באופציה עליו לעונה נוספת. ב-21 משחקים העונה רשם טיוס 13.1 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כאמור גם שמו של ג'ייק כהן, כוכב מכללת דיווידסון, עלה כמועמד אפשרי לחיזוק. כהן (21, 2.08) סיים העונה את עונתו השלישית בדיווידסון כשהוא רושם 14.3 נקודות ו-6.1 ריבאונדים. בטורניר המכללות, בו הודחה דיווידסון כבר בסיבוב הראשון רשם כהן 24 נקודות ו-10 ריבאונדים. לסנטר היהודי יש כבר דרכון ישראלי לאחר ששיחק בשנת 2010 עם נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג ב' ורשם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אלכס טיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully