וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה למכור את מסיללה בקיץ

4.4.2012 / 12:13

בחטאפה רמזו לבכירי המועדון: לא מעוניינים לממש את האופציה על המגן. יעקב שחר לשחקנים: "דיר באלאק, אסור לפשל בשלישי"

מכבי חיפה תנסה למכור את המגן פיטר מסיללה בקיץ הקרוב, ככל הנראה לקבוצה אחרת בספרד. גורמים המעורבים בעסקת העברתו לחטאפה הבהירו כי כרגע אין למועדון הספרדי כוונה לרכוש את השחקן. על פי ההערכות, סכום הרכישה עומד על 1.5 עד שני מיליון יורו. לחיפה הובהר כי נראה כי אין ביכולתה של חטאפה להשקיע סכומי כסף גבוהים במגן, שכרגע יושב בעיקר ביציע.

"אם חטאפה לא תודיע אחרת, ננסה למכור את מסיללה בקיץ, כנראה לקבוצה אחרת בספרד. מה הסיכוי שיחזור אלינו? נמוך", העריך גורם במועדון. אם מסיללה לא יחזור, חיפה עשויה להיתקל בבעיה, מכיוון שלא ברור האם טאלב טואטחה יישאר, לאחר שהתברר כי האנובר וטולוז חידשו את המעקב אחריו ואחרי מוחמד גדיר, ועשויות להגיע לראות אותם בקרוב.

לאחר האימון היום ערכה הקבוצה הרמת כוסית לכבוד החג בה דיבר הנשיא יעקב שחר עם השחקנים ואמר בין היתר: "אני יכול להבחין בכך שהקבוצה נמצאת במגמת שיפור. דיר באלאק, המשחק ביום שלישי חשוב אז לא אסור לפשל".

המגן אוראל דגני, ששיחק במכבי נתניה בעיקר כמגן ימני, יחזור רק לאחר שיתאושש מניתוח. לחיפה אין מגן שמאלי טבעי נוסף בסגל, מכיוון שסארי פלאח שממלא את התפקיד בינתיים הוא בלם, כמו עלי עוסמאן שמתופקד בדרך כלל כמגן בצד ימין. בסיטואציה מסוימת, ייתכן שחיפה תנסה לצרף מגן שמאלי ישראלי ומועמדותו של עומרי בן הרוש מנתניה רק מתחזקת. גם חן עזרא ופיראס מוגרבי נמצאים חזק בתוכניות לעונה הבאה. דלה ימפולסקי, שהגיע אף הוא מנתניה, יישאר אם ראובן עטר אכן יחתום בקבוצה, כפי שצפוי לקרות.

לגבי עמדת המאמן, כפי שכבר פורסם, חיפה מתכוונת לפנות לעטר לאחר המשחק מול מכבי נתניה (יתקיים לאחר הפגרה), אלא אם כן הקבוצות ייפגשו בחצי גמר הגביע, מה שעשוי לקרות אם שתיהן יעפילו לשלב הבא במשחקים שיתקיימו בשבוע הבא (חיפה תארח את נצרת עילית, נתניה את הפועל תל אביב). המשחק מול נצרת עילית נקבע ליום שלישי הבא (20:45). מחירי הכרטיסים: 30 שקל ליציעים 2/4, 20 שקל לכל שאר היציעים.

בסביבתו של החלוץ חן עזריאל אישרו אתמול כי השחקן עשוי לעזוב בתום העונה. בית"ר ירושלים היא אחת המועמדות לקלוט את החלוץ. הקשר אייל גולסה קיבל אישור לחזור להתאמן, והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול נתניה.

אוראל דגני ינותח, כנראה שגמר את העונה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully