וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה באולימפיאדה? "הספורטאים לא רוצים להשתתף"

עבד אל-באסט סארוט, שוער עבר ומהפכן בהווה: "רוב האתלטים לא רוצים לקחת חלק באולימפיאדה וחוששים למשפחותיהם"

האם סוריה לא תשתתף במשחקים האולימפיים בקיץ בלונדון? שוערה לשעבר של הנבחרת, עבד אל-באסט סארוט, התראיין אתמול (שלישי) ברשת ITV וסיפר כי האתלטים הסורים לא מעוניים להתחרות באולימפיאדה. "הם לא מעוניינים לשחק עבור דגל שהם לא גאים או מאמינים בו", הוא הסביר.

סארוט בן ה-21 היה עד לא מזמן שוער כדורגל, והיום נחשב לאחד ממובילי ההתקוממות בסוריה. "באופן אישי אני יודע שמרבית האתלטים לא רוצים לקחת חלק באולימפיאדה והם חוששים למשפחות שלהם. המסר שלי ככדורגלן, אתלט ואקטיביסט הוא קודם כל שאנחנו רואים טבח אמיתי כאן והעולם לא מדבר על זה פרט למספרים וקורבנות".

"המסר שלנו לוועד האולימפי שהוא שמחצית מהקבוצות הסוריות ייטלו חלק במשחקים באולימפיאדה מבלי שהם יודעים משהו לגבי מה שקורה כאן בחומס. השלטונות מונעים מהם להיות חשופים לחדשות", הוסיף סארוט. "האתלטים האלה לא יודעים את היקף הירי. הם לא יודעים שההפגזה יכולה לפגוע באמא, אבא או קרוב שלהם בבאבא עמרו. אין יותר באבא עמרו. הכל הרוס. הכל שם אבנים ולכלוך. אני יודע אישית שמחצית מהשחקנים האלה עוזבים בניגוד לרצונם. הם משחקים בניגוד לרצונם, ואני רוצה להעביר את המסר הזה לעולם כדי שהעולם יראה את זה בעצמו".

למרות הדברים, נשיא הוועד האולימפי בסוריה מואפאק ג'ומעה הבהיר: "אין שאלה לגבי זה, אנחנו לוקחים חלק באולימפיאדה". גם בוועד האולימפי הבינלאומי טענו לאחרונה שסוריה תשתתף במשחקים על אף ההפיכה שמתחוללת שם.

עבד אל-באסט סארוט ויתר על קריירה של שוער לטובת חיי מהפכן

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • לונדון 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully