וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברי בראדלי מציג: מהספסל במלחה ללהיט של בוסטון

הגארד שפתח את העונה בירושלים, פורח ב-NBA. פירס: "אם ימשיך ככה, הוא צריך להיבחר לחמישיית ההגנה של העונה"

המון דאגות היו בבוסטון כאשר ריי אלן נפצע לפני כשבועיים. לפתע היתה צריכה אחת הקבוצות המבוגרות והקצרות בליגה להסתדר ללא אחד משחקניה החשובים ביותר, וללא מחליפים של ממש. בלית ברירה, חלק גדול מהדקות של אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה הלך לרכז המחליף - אייברי בראדלי, שפתח את העונה הנוכחית בהפועל ירושלים, ולא הצליח להתאקלם במלחה. התוצאה: הסלטיקס ניצחו חמישה מששת המשחקים שלהם, ובראדלי עצמו הפך ללהיט החדש של האוהדים והמועדון.

שחקן הפועל ירושלים אייברי בראדלי. מגד גוזני, מגד גוזני
רק לפני מספר חודשים הוא ישב על הספסל של הפועל ירושלים, למי ששכח/מגד גוזני, מגד גוזני

הרבה מעבר למספרים המצוינים במשחקים האחרונים (23 נקודות מול וושינגטון, 17 מול מינסוטה, 13 מול מיאמי), האספקט שמביא לקומבו גארד הצעיר את כמות ההערכה הרבה ביותר הוא בהגנה. בניצחון הגדול של בוסטון על מיאמי לפני יומיים, הוא עצר את דווין וויד על 15 נקודות ב-6 מ-17 מהשדה, וסיפק חסימה מהסרטים שנבחרה לאחד המהלכים הגדולים של היום.

"אייברי פשוט שומר אדיר", החמיא פול פירס לשחקן השנה השניה. "ידענו שהוא יצליח לשמור כמעט על כל הרכזים והשוטינג-גארדים בליגה. הניצחון על מיאמי נתן לו ביטחון ועכשיו גם הוא יודע שהוא מסוגל לשמור על הטובים ביותר. אם הוא ימשיך ככה, הוא צריך להיבחר לחמישיית ההגנה של השנה. לא הרבה אנשים יודעים עליו, אבל כולם ראו למה הוא מסוגל".

אפילו לברון ג'יימס פרגן, כפי שתראו מיד.

יכולתו המצוינת של בראדלי, שהספיק לשחק שלוש פעמים במדי הפועל ירושלים ולהסכסך עם עודד קטש והמועדון, גורמת כאב ראש חיובי לדוק ריברס, שאפילו נשאל האם יבחר להמשיך ולפתוח עם הגארד הצעיר בחמישייה גם כאשר ריי אלן יהיה בריא. "אני עדיין לא יודע", אמר המאמן המוערך.

בראדלי עצמו עדיין מנסה לעכל את הסיטואציה: "לא רק המאמנים, גם הרבה מהשחקנים אומרים לו: תעשה את העבודה שלך ותקשה על היריב. הם כל הזמן מדרבנים אותי, וזה הדבר הטוב בלהיות במועדון שכזה. השחקנים המבוגרים רוצים שהצעירים יצליחו, הם עוזרים לי ואני מאוד מעריך את זה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

שחקן בוסטון סלטיקס אייברי בראדלי חוטף כדור לשחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. AP
מרוויח את הלחם שלו בצד ההגנתי. אייברי בראדלי חוטף לקיירי אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully